CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 16, 2011

Akhirnya saya LULUS.. 1 more to go...! hoyehh..


Salam pagi ahad! :)

Entri kali nih berkenaan exam pula. Oh, sudah besar dengan pesatnya masih duduk exam? Ya, untuk syarat pengesahan jawatan saya. Huhuhuhu~ Exam jabatan yang perlu saya duduki ini adalah salah satu syarat dimana sebelum disahkan dalam jawatan, saya perlu menghadapi beberapa peperiksaan yang telah ditetapkan dan juga kursus2 yang perlu saya hadiri. 
Untuk baki tahun ini, saya masih mempunyai dua peperiksaan yang sedang dalam keputusan. Dan Alhamdulilah, salah satu peperiksaan itu dah lulus.. (gambar di bawah) So, tinggal satu lagi iaitu Peperiksaan Undang-Undang. Adeh, berdebar pula. Hopefully lulus la. Sebab by Januari 16, 2012 genap saya dua tahun di JPN. Saya ada masa lagi setahun untuk men'complete' kan semuanya. Tapi melalui SBPA, tak perlu tunggu 3 tahun lagi tuk sah jawatan. Hoyeh! Kalo dapat sah awal lagi bagus kan???




Doakan saya lulus untuk peperiksaan yang satu lagi. Penat buat karangan sampai dakwat pen habis. Adeh..~

Selamat berhujung minggu~

No comments:

Post a Comment