CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 17, 2013

Testimoni HKCC :: Mak punye cerita..

Semua orang tahu *ceh, macam semua...* yang aku adalah agen bagi HKCC kawasan Kuching...

tapi ni bukan nak share ape pon..
bermula dengan mesej main2 je..
tak sangka pulak mak nak reply..

Okeh...
intro sikit pasal mak aku..
mak aku ni jenis rajen jugak la nak mencuba mende mende kesihatan nih...
aku sebagai anak pada mulanya tak amik kisah...
sampai la satu hari, aku telepon mak masa ondway balik keje..
jalan jem...
henpon hijo kuneng aku tu pon boleh selit kat tudung..
so tak le mengganggu driving...

dok sok sek sok sek, aku tanye mak...
mak makan ape skang..
*produk kesihatan le...
pehtu mak cite..

haku ni pulak malas nak intro pepanjang...
mak cuba la minom kopi yang akak juai ni..
dan tanpa manyak tanye mak pon setujup...
aku anto kupi sekutak kt mak...

tapi disebabkan kebizian yang melanda, memang aku tak tanye pon mak kesan kupi tu...
bila abes je mak roger kate kupi beliau abis..
so aku menjadi supplier tetap mak..

bila aku balik umah, mak nk pi keje, aku tengok mak bancuh kupi tu...
tapi aku masih tak tanye..
tapi aku pon cilok sepeket mak punye kupi tu..
*ala, nanti aku ganti la balik...

sampai la semalam..
aku saje mesej mak, usik2 mak, dh kuruih ke minom tu...
sebab kastemer aku tak kuruih tapi dok mentak kopi semedang..
sebab katenye bagi tenaga...
macam aku la kesannye...

tau dak ape mak aku reply??



*mak den tatahu meset dia kene print screen nih..muahhahaha..

so, sebagai anak, ape yang menggembirakan selain tengok mak kita sehat dan gembira.
lelagi macam aku yang dok jaoh kt seberang laut nih..
tak dapat nak tetengok beliau dan abahku..

baek..
kalo mak aku buleh minom, kenapa kita yang muda mudi ni tamo try?
tak salah mencuba kan?

tapi sebelum tu..
kalo belom like page Haida Kamaruzaman Collagen Capucino, sila berbuat demikian untuk mengetahui pelbagai info menarik tentang kupi kulajen berkotak pepel ini...

okeh..
tamo tulih pepanjang..
aku dh homesick nih..

jumpa di lain entri..
babai~

No comments:

Post a Comment