CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 30, 2013

Testimoni Kek Lapis :: ubah stigma? sedap?? lahap sorang ???

entri kali ni nak cite pasai kek lapis...

kek lapis Sarawak??
tak juai kupi dah?
ta baek tauuuu...
buat cite pitnah..
hahahaha...

saya masih stokis HKCC..
Masih juai kupi pepel yang jojes..
dan  masih jojes dan gigih bekerja mencarik rezeki halal..
tih tih tih...

cuma nak share dengan kawan2 menda makanan yang sedap yang aku rasa aku suka dan buleh juga dirasa oleh semua orang...!
umum tahu, aku ni adalah seorang pemakan..
iaitu misti uplod gambo makan..
dan makan je keje aku kalo stress atau free time...
hahahahah...

nak cite sikit pasei macik  yang secara tak sengaja  nih TERMAKAN kek yang dia dah pangkah sesiap dua tahon lepas...

Pada mulanya, niat aku cuma nak bersedekah..
siyes tatahu macik ni memang pangkah dan tamo makan dah kek ni sebab beliau ni cerewet sikit kalo bab makan kalo tak kene tekak beliau..
aku anto je kek tu kat beliau...
beliau tak syak pape masa aku mintak alamat umah beliau..
*sebab beliau memang tak tanye pape..
misti dia ingat aku nak anto terubok masen..hahahhaha..

sampai la keesokan hari nya sehari selepas aku pos kek itu, beliau terus wassap aku dan aku sumpah tekejot!!


Beliau tahu aku memang juai kek lapis tapi tak penah beli pon..
sebab stigma beliau terhadap kek yang beliau dah rasa 2 tawon lepas membuatkan beliau tamo beli kek aku juai..
jenuh aku paksa beli..
hahahahha...

sebenarnye aku tak sengaja menjuai kek lapis ni sejak dapat order raya 2010 dulu..
tapi aku tak juai secara langsung la sebab aku pon bz jugak..
dan dalam masa yang sama aku survey mana yang kene dek tekak..
sebab aku suka MAKAN!

So, bila dh jumpa memang aku kasik test kat beberapa orang yang terpilih (wah, macam cabutan bertuah pulak..hgahahahha), tak sangka depa suka.
sama tekak la ngan aku..

so testimoni ni dah proof kan segalanya..
orang pakai printscreen je skang wehhhh..
hahahahha..

so, sape nak cuba, buleh wassap kita kat talian 013-9804519..

postage serendah dari rm5 dan harga insyaallah berpatutan dan mampu milik..
boley PM kita juga..

dan promosi juga akan diadakan..

do check it out..!

mekasih macik..
lahap dua loaf sorang-sorang yeeee!

Nadea Ramly
STOKIS HKCC SARAWAK

No comments:

Post a Comment