CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 14, 2018

Mak suruh pesan..

Mak kata, esok raya. Rendang nenek saya pun dah bau satu rumah ni. Aaaaa..

1. Mak ada sediakan hand sanitizer. Jadi sebelum pegang saya, boleh picit dan ratakan ke tangan acik angkel semua. Bukan apa, kebersihan kan amalan mulia. Gitchewww!

2. Saya tahu saya comel macam mak. (okeh, mak yang kata) Jadi, kalau nak cium saya, cium apak saya dulu.

3. Apak saya dah berenti merokok. Jadi, asap asap ni sangat la sensitif kat saya. Mak pernah marah orang hisap rokok depan dia masa dia mengandungkan saya dulu. Gengster tak mak saya?

4. Acik angkel nak membawang, Aisyah tak kisah. Tapi jangan cakap mak saya gemok.

5. Apak kata, kalau terlupa bawak duit raya untuk saya, nanti apak bagi nombor akaun.

6. Kalau nak tanya mana dapat nama Maritza tu, sila tanya apak saya terus.

7. Kalau nampak baju saya besar besar belaka, ketahuilah mak memang belikan new born punya saiz. Tapi sebab saya ni cutting model macam mak, acik angkel pepaham saja lah ya.

8. Mak saya pakai baju raya? Eh, biarlah dia.


Nampak penumbuk saya? Haaa, sembilan bulan prektis tau. okbai.

Mak kata, berpesan pesan kan amalan mulia. Selamat hari raya! ☺

#AisyahMaritza #nadearamly

No comments:

Post a Comment