CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 13, 2012

Ia datang lagi part 1~

I'm sorry guys. Sometimes, i don't know how to hide a feelings. Yes..

Sometimes I mad..

Sometimes I happy..

Sometimes I sad..

Sometimes I frust..and down . and..macam2 lah yang negative..

Being who we are actually lagi susah dari jadi orang lain di kaca mata orang lain..

Y?

Sebab tak semua terima kekurangan kita, tak semua terima cara kita, tak semua suka kita...

Kan..

People said they are not comparing but...

*sigh*

I am just being me..

Kadang-kadang rasa tak larat bahu nak pikul..

Well, rasa macam tersepit. Sebab perlu puaskan hati semua orang..

Atas nak macam ni..Bawah nak macam nih..

How la?

Rasa tak kuat, rasa nak menjerit, rasa nak nangis..

Saya sedang fight in my battle..Saya sedang cuba puaskan hati semua pihak, saya sedang cuba yang terbaik tuk semua orang..

Saya tak harap orang appreciate saya, tapi cuma harap difahami..

Saya tahu saya masih 'hijau' dalam 'dunia' ni..

I just need a guidance..

Ya Allah, please forgive me..

I am just write without prejudice.

Saya perlukan masa untuk buktikan dan belajar semua nih..

You give me a chance, but yes, you didn't know my other side. Maybe..

I fight harder and harder..

I take it as challenge..

But why people are judging me without knowing d truth?

Yes, sometime, it hurts instead..

Terlalu cepat nak mengalah sebenarnye..Tapi..

*arghh..to many excuses..and too many negative thinking..

*sigh*

I nid someone to talk..

Someone yang saya rasa sangat boley dipercayai..

But who?

To be continued....


3 comments:

  1. salam Nadea...talk to Allah, because he knows the best & insya Allah will give the best answer...cakap dgn manusia ni boleh...tapi being just human, apa yg diorang boleh buat just give advice...at the end, kita rasa lebih baik x payah cakap...i always talk to myself nowadays heheh bila ada problems, tapi jgn ckp sorg2 depan org ramai...partner or family maybe the best option.

    ReplyDelete
  2. i like ur post..i know how it feels...tp beban yang Puan pikul x seberat beban yg saya pikul...office task la..haha...memang sometimes people dont appreciate and dont respect now just judging us without knowing us..tapi we must be strong...i too sometimes dh rasa nak back off...but what to do...i have other responsibilities to carry out... but as far as I know You are strong and good person...truthfully from my heart. Yes...talk to Allah..He is the only one we can trust..:)

    ReplyDelete
  3. Thanks both my darlings! :-) anyway,i'll be okay.biasalah kan.dugaan dtg dan pergi.dats wat we called life..baek.suda chill..yeehaaa..*kejap je emo.pastuh dh okay.ngade.hik3

    ReplyDelete