CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 8, 2012

Saya sayang kamu hubby~

Satu pesanan ringkas yg diterima benar2 buat airmataku menitis. Pesanan dan harapan seorang suami terhadap isteri yang dicintai.

Aku terkesima. Perlahan ku bersandar ke dinding. Meletak gunting ke lantai.

Ya Allah. Besar dugaanMu tuk kami. Kadang2,tak terdaya rasanya bahu memikul. Aku gembira dalam sedih. Gembira kerana mengetahui keadaannya disana tapi sedih bila memikirkan keadaan kami. :-(

Suamiku..andai kau tahu apa yg ada dalamjiwaku. Tapi, ku cuba jua gagahkan segalanya. Demi rumahtangga kita.

Alhamdulilah. Papa sehat kat sana kan. :-)  mama tunggu papa balik. Mama sentiasa tunggu papa balik. Sebab,ma nk tengok wajah papa. Ma nk jaga mkn minom papa.

Ma ingt pesan papa. Ma xlupa janji mama. Ma dgr nasihat papa. Sebab ma syg papa sgt2.

Mama cuba wat yg terbaek. Ma akan usaha sampai kita duduk sesama. Ma dh boring kat sini.:-(  papa cpt colek ma e.:-)

Papa cpt balik e. Mcm2 ma nk cite ngn papa. Semoga raya ni kita dpt jumpa. InsyaAllah..:-)

Hubby,saya sayang kamu! :-*

Terima kasih jadi suami terbaek tuk saya..:-)

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment