CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 20, 2011

maRRied aLReadY!! aLhaMduliLah..

tariKh : 20 juN 2011 (isNin)
maSa : 8:55 pagi
temPat : rUmaH keDiamaN TLDM, telUk SepaNgar, KOta KinabaLu, SabaH

aLHamduLilaH..sPt biaSa,ku masiH berNafas di buMi Allah yaNg maHa luas ini.:) seKaraNg beraDa di ruMah saJe.huBBy suda perGi kerJa.huhuhu.

DiaM tak diaM,daH 5 hari daH kat KK nih.saMpai ari kHamis arituH.esOk baLik kucHing seMula.adeh! lame suDa tiNggaL oPisH.ape agaKnye jadi kt Opis tuh.rindu suAsaNa disaNa.n kOMpom baLik ni keNe usiK ngaN keNgkawan seBab titLe itu suDa berUbaH.hohoho..terima saJe.guraUan itU inDaH. :)

acTuaLLy ini bukan haNimUn taPi leBey kepaDa meNghabisKan mase bersaMa-saMa.sBbnye huBby ku iTu aKan ke Pulau yaNg tiaDa liNe uNtuk menJalanKan tugaSnya.huhuh.tidaK kisaH tiaDa haNimun asaLkan daPat besaMa suaMi tercinTa.:) alHamdulilah, perkaHwinan kaMi hamPir masuk dua minggu ini berJalan laNcar. alhamduLilah, aLhamduLilaH, alhamduliLah.tiada aPa laGi ungKapaN yang patOt diucaPkan lagi. iniLah kebaHagiaaN yaNg kaMi cari. :)



kaLo nk diKire2 kan, cuTi ku daH haMPir sebulaN.pLan nk keJe on this coMing tuesdaY taPi disebabKan masaLah teKnikal, kene extenD cOti lagi sehari. baLik esOk la.maLam.ngeee.ade seHari lagi tiMe nk sPend ngan Hubby tersaYang.:) smPai kHamis ariTuh pon mmg haNgout pegi makan, jeNjaLan, tenGOk waYang denGan geNg2 hubBy.sgt soNot. :) huBby puLa sgT caring.n kiToraNg mcm kwaN raPat at the saMe time. :)

huRm, banyak la PerubaHan aKu belajar siKIt deMi siKit daLam menJadi seOraNg isteri lebiH2 lagi iSteri kepada seOrang tenTera laUt.meNuntUt kesabaraN yaNg tinGgi.kaweN deNgan die buKan haNye kaweN dengaN die n faMiLy die semata2 taPi kaweN deNgan kerJa die juGe.insya-AllaH ku Kuat n taBAh sebaB seBeluM ni poN mMg daH biase jaOH caMni. :) err, cuMe tak biAse laGi lost coNtact daLam maSe yaNg laMe.coz berita burUknya, pulau yaNg didUduKi oleH nya itU xde liNe.adeh.aimi, kuaTlah..:) insya-aLlah ku kuat..:)

kaHwin pOn meNunTut kesabaraN yaNG tinGGi.seBabnye,kite berKahwin deNgan oraNg yaNg muNgkin berbeza pendapat, berBeza idEa dan Juge beberaPa peraNgai yaNg kite akaN ckp, OMG! Tapi tu kaN suMe proses uNtuk meNjadi maTang..:) n paLing teKejOt biLe seLame ni kite tido sOraNg, sKang daH ade suaMi atau isteri. daN yaNg paLing peNting,kite tak LeH sukati nk bUat ape je seBab kiTe ade maNyak haTi dan perasaaN yaNg perLu dijaga. :)

aPepOn, steLah bergeLar isteri seLama hamPir dua Minggu nih, alhamduLilaH, aKu lebiH hePi deNgan keHidupaN sekaranG waLaupuN terpaKsa berJauhan deNgan suaMi.:) maNyaK lagi cabaRan aLam ruMah taNgga yaNg kaMi beLOm temPuhi.insya-allah, Kami cube uNtuk meNgharmOnikaN rumaHtaNgga kaMi sebaik muNgkin. doaKan kaMi dapat zuriAt yaNg soLeh dan soLehaH..:) amiiinnn....

2 comments:

  1. Amin.. Moga kebaikan itu berpanjangan. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat sayam!

    ReplyDelete