CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 15, 2013

itu nombor saya lah hubby..aiyaaa~

Sampai je umah, aku terus wassap hubby aku...
seronot dia aku dah sampai umah..
*ele, macam aku balik umah jumpa dia kan..

pehtu, beliau cakap, beliau dah order pizza..
aku pon meminta diri untuk masak dinner..
hubby cakap okeh saje..

tengah dok bersilat kt dapo, tepon memunyik...
penat lelari pi kejar hp yang tengah caj tu..
ingat kan somi yang kol..
sekali.....

088 - xxxxxxxxx

eh!
no sabah nih..

cecepat angkat..
aku takot ade emergency saje dari opis beliau...

"selamat petang. pizza Spanggar. kami mau hantar pizza yang dah order dalam masa 15minit..."

macam tu la lebih kurang ayat yang aku dengar.

aku terdiam jap..
eh. bila masa aku order pizaa...
kat Sepanggar pulak tu...
ngahahahaahh...

"oh. u kol my husband. 013-xxxxxxxx. dia ada kat umah. i belom sampai umah lagi nih..."
kata aku dengan yakin...
kau ada?
ngahahahahah~

Pehtu aku wassap semula somi aku...

"papa. bagi no ma kat pizza e..."

pas 3 minit baru beliau reply...

"hahahahah..pa lupa la. pa ingat tu nombor pa..."

rileks je dia jawab..

"aiyaaaa...baru tiga bulan pa. dah lupa nombor senirik..aiyaaaaa.."

beliau gelak saje...

saje kasik ai jeles ye.
naseb sup ikan merah haku dah masak..
kalo dak, hentak2 kaki kat sini...
ngahahhahahaah...

pehtu beliau cakap orang pizza tu dah kol dia..
sonot la tu pizza dia dah nak sampai..
ciss...!
jeles hoccay...

pehtu senyap je ha sampai skang...
kekenyangan la tu kan...

lahai somiku sayang..
tih tih tih..


gambo ini ditangkap masa kitorang dok skype masa bercinta dulu...
susah wo nak tengok dia senyum kalo pakai unipom nih..
sesambil kt fon tu kitorang tengah berborak...
tu yang senyum sambil hati bahagia tu..
ngahahahah..
mengada kannnn..

biasalah..
orang bercintaa....

jeles lettewww...~

mish u hubby!

babai~

12 comments:

  1. alahai sweetnye....tak igt n sndri igt nk istri...bagus3

    ReplyDelete
  2. No kitorang tiga pertama je lain kak.yg len tu sama.tu yg kompius..ngeh3..

    ReplyDelete
  3. asben kte pun slalu konpius no kte jgk coz no kitaorg no ke 2 n ke 3 je lain,lain2 suma sama sejibik,tu yg slalu bil dibayarkan oleh beliau secara free..hihi.;p

    ReplyDelete
  4. Incik Boss akak sepet. Nampak cute.. Heheh

    ReplyDelete
  5. Nasha : yelahhh..kita selalu bayarkan bil dia.pakai duwet dia pehtu byr kita punya bil sekali.ngahaha..

    ReplyDelete
  6. Dik als : hahahaha..kiut ye..tihtih.kembang dia sat g..

    ReplyDelete
  7. hihi..

    pic lama yang mengusik kenangan lalu yer :D

    nway, salam kenal dari saya, ciksu :D

    ReplyDelete
  8. sis siti nurbaya, biasa je..setawon sekali je sweet camtu. lebihnye perang..ngahahha..perang manja..tih tih tih..ngade je kan. dok jauh sebok perang.ngahahha~

    ReplyDelete
  9. ciksu, salam kenal. kita dah folow blog awak. kiut saje darwisya..:) dok godek gambo beliau lalu terjumpa..hehhhaa..bukan senang nak tengok beliau senyum gitu..huhuu..

    ReplyDelete