CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 22, 2012

Mazazu Crepe~

Semalam terdatang awal pulak kat tempat steambot...
Jadi memandangkan ada masa sejam lagi sebelum mereka membuka kedai, haku hangkot dua orang anak buah aku pi jalan2...
area situ jugak..

ada sopppin kompleks baru bukak..
nama nye Plaza Merdeka..
Kalau sapae tau Merdeka Palace Hotel, ha, area2 situ jugak je...

Yang ni aku pegi kali kedua..
arituh saje ukur lebar dan tinggi bangunan tu...
tengok ada kedai ape..
so far , not bad lah...
hahahha...

kalo nak carik barang ke, boleh la datang sini..
ade Parkson disetiap level...
Pehtu ada Soxworld..
Ade Cotton On..
Ada MEKDI...
ada SEcret REcipe...
Ada memacam lah...
tapi wayang takde ye...
harap maklong...

So, actually kedai ni nama nye Mazazu Crepe..
skang kan tengah up gila nama crepe crepe ni kan..
masa pirst time datang sini, aku usha je..
tak beli pon..

tapi kali ni aku try le...
menatang tu..

Kedai ni terletak di level Lower Ground, Unit NO B-73, basement 1 katenye kannnnnn...
Ape yang aku tahu, ini pertama di KUching..
wahhh...

pesbuk mereka...


So, aku macam biasa...
misti tangkap gambo..
yang menjadi mangsa haruslah anak buah aku kannn..
tih tih tih...


Ini adalah contoh yang dorang display kat depan..
ade macam2 perisa..
harga bermula dari RM6.90 dan keatas..
yang penting, NO PORK!



Ia datang dengan pelbagai perisa...
dan boleh tengok katalog depa...
aku beli chocolate mango semalam..
huuu.
sedapppppp!!!

Aku yang sedang khusyuk melihat staf itu melipat mazazu tuh..


abissss...
dah napok camera dahhhhh..
hahahahah~
peace yawww...


Semasa kejadian gamba ini , seharusnya semua bukan aku yang tangkap...
oh..
gebu kan tangan ai..
ngaahhahaha~


Muka gembira dah dapat makan...
peaceeee~


peace lagi..
hahahahha..
ia berbentuk kon...
dan makan dia kene koyak kertas pink tu...


Ha..acam dalam gamba nih...

Lepas jenjalan je, kami gerak ke tempat steambot pula...
haaaa..
mari makan lagi....
makan dan makan....~

jumpa next entri..
daaaaa~



8 comments: