CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 9, 2011

kisaH haTi..kU..

haRi ni,9 hb Julai 2011, geNap seBuLan sY berKahwiN dengaN jeJaka piLihaN hati iaiTu suaMi terchinTa. alhaMduLilah, sY baHagia deNgan perKahwiNan atas naMa ciNta ini..

taPi, kisaH hati kaLi ni cuMe nak exPress feeLings and eMotions. xtau NaPe keBelakangaN nih seLalu taciNgs. :( kadaNg2 rasa kosOng.muNgkin keHadiraN aNak tu mUngkiN akaN meNggembiraKan hati yaNG diaMuk sunYi nih..:(

juJur diaKui,kePingin beNar ku deNgan caHaya mata..(meNitiK air maTA). muNgkin usia perKahwinaN lagi awaL. ade juGe yaNG paHam ade juGe yaNG aseK bertanYa taNpa rasa apa2..

hurM..luMrah idOP maNusia, xPerNah ckUp n xperNah puas.biarLah mereKa tu,tiada apa yaNG perLu dikusUtkan fikiraN nih naNti. muNgkin mereKa masiH tak fahaM aPE yaNG ku rAsa kan? 

meriNdui suaMi yaNg jauH diMata, muNgkin tu peNyebab jadi macaM ni.:( baNyak sanGat yaNg aku pikir ni agaKnye.hurm..di fb,keNgkawaN geMbira deNgan kehadiraN si keciL. *bila puLa turN sY...:( * 

seTiaP hari berdoa, agar doaku diMakbuLkan. agar diKurniakan caHaya mata. bukan haNya untuK kami berDua tetaPi uNtuk keLuarga yaNg dikasiHi nuN disaNa. kasiH maK n aBah yaNg tak berBelah bahagi, dan juGe muNgkin mereKa meNgharapkan sesuatu dari kaMi kan. seBab, sy adaLah aNak suLung dalam keLuarga saya..

ya Allah, jika peTanda yaNg eNgkau berikan ini adaLah untUk ku,kaU berkatilaH ia. seSungguHnya aKu amat meNghargai pemberianMu. daN aku reDha seKiranya buKan rezeKi ku..aminn..

aku hanYa iNgin meNjadi seOrang aNak, isTeri, meNantu, ibU, pekerja, dan hambaMu yaNg terbAik unTuk mencari keredhaanMu..

No comments:

Post a Comment