CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 21, 2013

Bihun Singapore to Bihun Sup?

Okeh..
actually aku plan nak buat bihun singapo tuk kawan aku yang aku nak jumpa tu..
memandangkan kali ni aku balik dengan incik somi, maka dengan ini aku tabley keluar sangat berjimba dengan rerakan taulan...
dan..

aku soh depa datang umah...
ngahahahah...

 tau dak sape?

ni lahhhhhhh...



ini adalah budak dua orang yang sengal...
ngahahahha..
iaitu kawan yang sentiasa alert bila aku balik KL..
ni lah dua ekor nih..
ngahahahhaah..
*ampunkan aku penunggu gua...

dan bila tak jadi buat bihun singapo, aku terus decide tuk buat bihun sup pula..
hahahahha..
gila ko mak jemahhhhhhhh~

sila lihat dengan mata tertutup..
ngahhahahaah..





ni haku buat senirik hokeh...

caye tak caye tak..?
ngahahahahah~

percayalahhhh...

tenkiu kepada orang yang sudi makan bihun sup aku nih..




ni lah hasilnya akibat makan bihunn sup..
haiperaktif tak tentu pasai...

tuan punya belog takde dalam gambo ye..
sebab beliau tak pakai tudung..
so takleh masok gambo..
ngahahahah...

mekasih Af & Lin...

bespren poebaaaaa....~

nadea ramly
xoxo

No comments:

Post a Comment