CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 7, 2013

Penang..Penang..Hubby, tunggu saya..:)

Lepas balik dari Sibu tu aku terus tak update belog kan??
melampau lampau dah spider web nih..
silap aribulan berhantu belog aku nih..
ngahhahahaha..

bukan tanak update..
tapi biasalah alasan paling kukuh dan paling selalu digunakan ialah
SIBUK!..

Kannnnnnnnn~

Sekarang aku bersiaran langsung dari KLIA..
tengah tunggu flight ke Penang kul 7.05 petang nih..
telepas lagi cite Setia Hujung Nyawa..
semalam pon telepas..
aku atas flight jugak..
aiyoohh..
dah la arinih final episode kan...
cissss!!!

skang tengah duduk sambil tunggu pintu gate bukak..
terkayo kayo dah kamek tek...
kul 3 dah gerak dari umah..
sebab takot pape jadi kat tengah jalan..
biasalah.
komuter ni takleh bajet sangat..
but so far dari pemerhatian aku yang baru naik dua kali berturut-turut mulai semalam, so far aku sonot je naek komuter tu kalo nak bandingkan dengan tiga tahun yang lepas.
gila lahhhh!
upgrade manyak dah...
dah macam nek KLIA express pulak doh..
ngahhaahha..

semalam aku nek airasia..
sebab nak kejar flight petang..
datang opis jap buat koje...

arini aku nek MAS..
hahhahah..
tak penah lagi nek flight ke penang nih.
ngadeee..
hahahahah..

bukan.
dah dok kuching kan..
so ulang kuching kl , kl kuching je lahhh..
mane pulak aku nak serong kan...
 
ni ade masa nih dari dok takde pape keje, aku membebel la sat kat belog nih..
ade lagi sengah jam..

actually tak sabar nak jumpa boipren..
hahahha..
adik adik jangan ye buat gini..
akak ni jumpa boipren halal..
lamo tak jumpa..
last bulan soploh tahon lepas..
maklonglah..
dedua carik rezeki..
hihihii..
tapi, jumpa sekali sekala tu manis tau..
:)

sekali pakej dengan hanimun sekali lah..
hihihihi..

sambil updet belog, aku dengar lagu n caj henpon..
dan juga men pesbuk..
dah alang2 nih.
donlod muvie boley dak?hahahha..:)

okeh lah..
nak try layan setia ujung nyawa kat tonton sat..
tatahu la boleh ke tak..

hubby, tunggu daku...
miss u oledi..
hahahahha..

babai kL...
*ramai pula orang kirim jeruk..
boleh la jadi tokey jeruk pehni...
hahahhaha..

ade siap kirim berger bakar tu lagi..
yang gabak tu..
hahahahhah..

okehla..
take care eberibadi..

jumpa lagi..:)

nadea ramly
xoxo

2 comments:

  1. woiii mokcikk...ang da ada kat kl xhabaq mai kat cek naaa...b4 blik kuching sila roger dulu..oh ye,sy nak gtau sy pun berhanimun berjemaah ke pangkor,hari rabu baru ada sini balik...harap2 la kamu stay cni lama skit ekk..;)

    ReplyDelete
  2. Best eh.. Excited kamek nangga kitak ngedate.. Huhu..

    ReplyDelete