CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 9, 2013

Hanimun 2013 Penang : Char Kue Teow holiaauuuuuuu!

Actually bukan hanimun pon.
kami more to spend time together..
dan berjumpa..
lepas 4 bulan tak jumpa..

Okeh..
straight to the point..
7hb arituh, aku fly ke Penang..
sebab nak jumpa somi..
hihihi..
saje nak pi Penang..
Lamo dah tak pi..

Kul 830 malam, aku selamat landed di Penang International Airport..
*dah international dah weh..
ngahahahahha~
sepatotnye aku dah sampai awal dalam kul8 tapi sebab belon ade masalah teknikal.
so flight delay sikit...
Banyak ca ya nun alip nak balik raya..
aku pon menyama je..
yang pakai tudung cuma 4 orang perempuan..
termasok aku..
ngahahah..
tapi pedulik hape aku..

Hubby pon dah lame tunggu sebenarnye..
dari jauh aku dah nampak kelibat beliau...
ohhhhh!
rindu betol...

aku larik2 pegi kat beliau..
dah salam beliau, terus masok kete..
dan berkata...
"lapaaaaaa.."

hubby gelak je..
dan dia cakap saya...
GEMUK..!

Hhahahah..
aku gelak je..
takpe..
kamu sayang saya kan kalo saya gemuk pon..
tih tih tiht...

pehtu hubby bawak pegi makan char kuey teow sedapppppp!!!
haku tale jelaaa..
dah lapaa..


Hohoo..
ni lah char kue teow yang hubby belanja tu..
ngahahahha..
sedappp..
tapiiii..
udang aku dua ekor kene curik..
hubby punye pasal la nih..
dia order special tapi udang aku dia curik..
sebab?
aku alergik katenye..
huu..
meme pon...
sobsss..
oh udangku...
 
 
dan gambo minah cung atas ni adelah aku...!
har har har...

peace yawww...

air putih itu adelah air ho ho ho holick...
dimakan bersama char kuey teow yang ho ho ho holiaaauuu..

tih tih tih...

okeh...

bersambung...

No comments:

Post a Comment