CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 22, 2012

Berhenti berharap

Huh..lme xhapdet belog.byk sawang dh.fuh fuh~

Tade ape nak cakap pon.tgh menahan sakit cik P nak mai.huuu..xsure die dh berjaya mengeluarkan dirinye atau x.huhuu..tgh tbareng ni haa..saketnyewww..huuuuu~

Kalo cik P,tepatlah kiraan saya.xde delay.plus mmg bukan rezeki sy lah tu.hmmmm..dan yes,sy dh xharap pape dah.bukan mnolak takdir tapi tah.tatahu apakah pasaan ini.

Bulan depan genap setahun usia pkhwinan kami.sonok tgok org len.yg kawen kendian pon dah ade bby.sedih mkn dalam woo..tapi hubby pesan,sabar.bia org ckp ape pon.yg penting kite tau diri kite. Memang,tapi,hati xleh tipu kn pa.? :-(  Saya bosan dgn ptanyaan org sekeliling. Saya penat. Yes. Naluri kecil saya tersentuh. Dan kadang2 sy kecik ati juga dgn persepsi sekeliling..meka,mcam xpaham situasi kami..

Kenapa Allah xbagi saya rezeki itu? Nape org lain senang2 je? Nape, nape? Uwaaa...

Nak tido lah.tersangat penat. Dan sakit luar dalam. Takpelah. Mane tau sy okay sikit pasni..

Okay, babai..

*entri tacing..

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. eh eh same laa...tgh menahan sakit cik P jga...kekeke

    bykkan besabar yee dear...berkat kesabaran tu pasti akan ada balasan indah drNya...insyaAllah...

    sy doakan smoga nadea dan suami dimurahkan rezeki dilimpahi rahmatNya dan bahagia hingga ke akhir hayat...amin. (:

    ReplyDelete
  2. Tenkiu dear.ntah.rapuh betol hati nih harinih..huhuhuhuhu~

    ReplyDelete