CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 26, 2012

Sabtu di opis..~

Uhhh..*menggeliat*

KETAKKKKK!

perghhhh! sedap betol badan memunyik~

Di waktu ini, 11.50 a.m., saya masih berada di hadapan pc, mengetuk kekunci keyboard, sambil otak terus berfikir dan berfikir...

*toleh meja keje*

Segala macam fail sume ade daaa~ Belom kertas lagi. Baek, yang lain dah setel. Ada satu stuck. Kene mintak dengan orang yang bertanggungjawab.

Tapi....

Esok turn die bekerja..

Dan ya lah. Terpaksa datang opis esok..

Sebab..

Kene mintak figure dari beliau..

*menguap*

Oh, *tak jadi menguap*

Kene update figure lagi satu juga...

*login email korporat..kononnye*

*carik2 email itu dan tekan butang print*

Bukti yang jelas dan nyata. So, esok tade la salahkan orang dan tuding jari sesuka hati. Actually takot terdelete saje email itu..wamahahaha..

*terus mengetuk kekunci keyboard*

Titibe rasa kosong. Dan tanye diri sendiri. Mampukah aku pikul tanggungjawab sebesar ini? Adakah aku layak sebenarnya? Atau apekah pandangan orang2 yang lagi 'besar' dari aku bila lihat aku disini?

*kelip kelip mata, usap2 dagu*

Banyak lagi nak belajar sebenarnya. Kekadang saya tahu, orang memandang sinis.
Saya tak cakap saya bagus, saya cuma jalankan tanggungjawab saya. Dengan cara saya, so saya tak hipokrit..

*mengeluh*

Kamu ingat senang jadi Aimi Nadiah binti Ramli ???

Kadang2 kesilapan dulu buat saya menyesal dengan hidup saya. Tapi, hidup mesti diteruskan.

Saya ada suami yang sangat menyayangi saya, yang support saya, yang bagi semangat kat saya, yang percaya saya, yang faham perasaan saya, saya ada keluarga yang besar dan sahabat2 yang baek.

*sila cek kamus ape makna SAHABAT*

Kadang2 senyum sendiri. Penipuan yang semakin hari semakin terbongkar..hahaha..~
Maaflah. Saya tanak masok campor.

DOSA??

Tanggunglah sendiri. Bijak berbicara, menipu sana sini. Kasihannnnnnn~ Sampai bile nak hidup macam tu..

Oh..kepada yang berkenaan yang berhutang tamahu bayar tu, sila lah sedar diri. Sampai bila nak tongkat langit, sampai bila nak larik. Balasan Allah kan pasti..:) Saya memang tak halalkan sesen pon selagi semuanya belom selesai..Takpe, hiduplah di dunia dengan gembira. Di akhirat belum pasti..:)

Alhamdulilah, saya sedang mengalami fasa kehidupan yang mana baru nak bermula..

*senyum*

Dari keluarga sederhana, dan tahu perit jerih payah carik duwet..Saya disini, hubby disana..

Dan juga sebenarnye, terpaksa menghadapi beberapa perkara yang menjengkelkan.

Contoh?

Kene jawab soalan2 yang tak kene gaye nye kate orang perak..heehehhe..

Sayangnessss...

Cuba anda fikir dahulu sebelom bertanya ya. Takot2 ada yang terasa hati. Ini soal hati dan perasaan. Bukan boley sukahati je..

Boley faham??

Or lebih suka dengar ayat yang pedas dan menusuk? Saya pakar dalam itu. Sangat..:p

*menggeliat lagi*

Okaylah, lagi 2 jam nak balik. nak siapkan beberapa tugas.

Sudah2lah tu ketuk keybod. Sian keybod..ngeee~

JUmpe lagi di entri lain..

Babai..



Notakakikusekalilagidibibirmu :: Sekadar ketukan jari di papan kekunci yang jojes..


SALAM HUJUNG MINGGU~

No comments:

Post a Comment