CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 11, 2013

Hanger tudung dah sampai..hoyeh~

Membeli secara berperancangan adalah bukan aku sebenarnye ye..
SEbab..

aku adelah seorang yang macam sukahati je nak beli ape...
yang within the bajet..
hmmmm..
buruk tu pangai tu...
boros~

Pembelian barangan ini adalah tidak disengajakan..
Pabila seorang sahabat mengetagkan diriku di salah sebuah gambo tersebut..
Pehtu titibe berminat pulak..
muahhaahha..~

dok pM dengan wife kawan nih.
MEmula tanye dia anto tak kalo kastemer ade kat Sarawak nih.
Macam wa..
Dia kate anta..
Pehtu aku cakap kompom nak satu...
PEhtu dia offer lagi..

'kalau beli tiga cuma RM100 je. postage pon same je macam anto satu.."

Wa pon malas nak pikir terus kate ok..
muahahah~

tak lama kendian wa transper dah duwet ke akaun beliau..

Disebabkan awal bulan 6 tu kami di sini cuti lame, jadi barangan yang diorder pon kira macam hold jugak la kt pejabat pos tu...
tak kisah la..
wa tak pakai urgent pon...

pehtu tak disangka2, barang wa pon sampai...
Memang letak alamat opis pon..
senang nak amik..
Kat umah takde orang..

tara....~




eh, pe benda nih....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Ni lah hanger tudung..
muahahahahah~
dah sampai..
hoyehhhhh...

Balik tu aku terus susun ekot tudung seperti pada gamba dibawah..
tak sempat nak snap tudung senirik..




Kemas kan...??

skang ni mencarik hanger tuk selendang je..
sementara nak dapat tu, hanger bulat2 yang dulu sebelum letak tudung ni aku dah gantung selendang semua kat situ..huk3..

Okeh,,
kepada sesiapa yang berminat nak beli hanger ni boleh contact Pn. Asykyn Rahim di talian 019-3188597..whatsapp pon boleh..

baik..
pehtu bagi balasan cepat je..
barang pon sampai cepat...

p/s : aku ni bukan brani beli barang online..beli kt percaya je. sebab dah banyak kali terkena..sakit ati..hoh! so bila aku dh pomot tu maksudnya boleh la konsider kan..

so, pilihan di tangan anda..

terima kasih sebab hanger itu sangat osem dan menjadikan saya lebih nak beli tudung lagi..
hihihih~


2 comments:

  1. Owh, kedak ya rupa hanger tudung. Tengok kamek nangga. Rasa macam nak beli jwak jark. Banyak tudung kitak eh..

    ReplyDelete
  2. beli dik.hihihi..x lah banyak ni..huhuhu..

    ReplyDelete