CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 6, 2012

Alhamdulilah..saya lulus lagi..:)

Dari pagi tadi Allah bagi ujian kat saya. Saya sedikit tertekan. Saya menangis. Berita demi berita saya terima dari pagi sehingga sekarang..

Diarrhea menyerang dari malam tadi, sikap pemandu kereta yang hampeh, berita dari opis yang menggemparkan, kene marah dengan hubby :( plus si bulus yang asek nak menggeget kaki sampai berdarah..huaahhh..mengapa ini berlaku kepada saya..

Tapi Allah buat semua tu untuk bagi saya something.  Seorang sahabat mesej bagitahu keputusan peperiksaan undang-undang JPA dah keluar. Saya eksaited tapi takot. Oh tidak. Jangan la gagal lagi. Saya dah penat nak amik exam..huhuhu..

Slowly saya bukak website JPA. Masukkan nombor ic dan taraaaa..Saya rasa nak menangis lagi..saya LULUS...!! alhamdulilah...dan saya rasa macam nak melompat je. Syukur! Terima kasih kepada orang yang banyak mengajar saya, banyak membantu saya, sabar mengajar saya..Ini untuk kamu sis! terima kasih...!

Akhirnya saya LULUS..alhamdulilah...:)

Segala syarat untuk pengesahan jawatan telah saya lalui dan kini saya tunggu untuk disahkan dalam jawatan. Ya Allah, kau berilah aku petunjuk. Kau bantulah aku. Kau rahmatilah aku..Amiin...

Doakan saya! :)

No comments:

Post a Comment