CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 1, 2012

Si Bulussssses

Kali ni nak post pasal si bulus tiga ekor yang menjadi peneman saye dikale duke gumbira dan kuciwa. Baru je amik meka pada hari Jumaat arituh (30hb Disember 2011).  Lame dah hajat beta nak membela kucing.  Tapi baru skang hajat itu kesampaian.


Ada kawan offer nak bagi kuceng. Wa rase nak melompat je mase die cakap nak bagi tu. Tanye die lagi. Nak bagi ke nak jual nih? Tak pecayo pulok..huhuhu..Dia cakap BAGI..Wa kelip-kelip mata. plus rase nak melompat kegumbiraan..Memule plan nak amik sekor je. Tapi cam kesian pulak nak pisah adek beradek. So, amek pakej sekali tiga. Hamik..Sekor je putih, yang lagi due ekor tu kaler cekelat..siyes bukan itam tapi CEKELAT..


Name? urm, belum carik lagi.. so far, ade letak kat fesbuk dan memacam suggestion ade..hik3..timer kaseh rerakan. anda sangat membantu. Plus anda menceriakan idup saya.hehhehe..






Ini pula post saya pasal pertanyaan makanan kuceng saya yang sebetolnya.. Lihat, rakan saya semuanya membantu..terima kasih sekali lagi..:)




Dan, tara..inilah die si bulusess saya...

* ini mangkok ana yang funye...!!!..hoho...
wat masa skang nama die ni GAGO...sebab dalam bahasa sarawak GAGO ni maksud dia, penyibuk, mengada, dan etc. sbb perangai mek putih ni memang cmtu..kakakak.sian betol...


Dari kiri : Gago, Cowie, dan Colet 







No comments:

Post a Comment