CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 20, 2012

Menteri Pertahanan saya datang..! yay!

Semalam bertarikh 19 Jan. 2012, alhamdulilah, menteri pertahanan saya a.k.a suami saya telah selamat sampai di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching. Weee, seronoknye saya. hik3..

Ketika entri ini ditulis, beliau sedang tidur dengan nyenyaknya akibat dari lunch yang agak heavy. Ha, tu la. Rindu masakan isteri katanya. :) seronok hari ini saya memasak sebab hubby tolong juge. Tolong kacau.hik3..Menu hari ini ialah sup sayur special (hubby kate special sbb gune stok ayam buatan sendiri. tamahu pakai kiub katenye. tak elok..) dan juge sambal sotong peberet beliau. Dan bermula hari ini, saya menjadi suri rumahtangga sepenuh masa lah. Sampai ujung bulan nih. Yay, best best!! 

Disebabkan lappie beliau besar dan memudahkan saya untuk menaip, jadi saya gunakan lappie beliau. hehehhe..takpe, hubby tak marah. saya tahu..ngeee..Seronok betol tgok die tido. Saya tak biasa tido siang. Tu pasal la. Ni boring2 tengah google resipi. Tengah berkire2 nak buat ape tuk minom petang nih. 

Resipi untuk hari-hari seterusnya pula sedang disiapkan. hahaha..gemuklah hubby saya nanti. Takpelah kan, suami sendiri. ngeee..malam ni pula nak pegi amik si bulus saya. Oh, lupe nak update, si bulus saya yang putih sudah kehilangan. huuwaaa.. sedey. Masa saya sakit arituh tapi saya redha. Kalo betol ade orang nak jaga, sila jaga leklok okeh. Malam ni dinner awal sikit then kite boleh pegi amik bulus..hoyeeehhhh...

Berjumpe lagi di lain entri. Mahu cari resipi nih..okeh, tata..

Notakaki :: Mak cakap, biar tak pandai masak, janji rajin mencube dan pandai masak lama2 nanti. kan..?? :)

No comments:

Post a Comment