CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 30, 2012

KepadaMu ku berserah..

Ketika entri ni ditulis, wa sedang tunggu boarding. borim takde keje. Masa ni wa dalam keadaan yang sangat sakit.  Astagfirullahalazim..saya terkena buatan orang..:(

Kepulangan saya kali ini memang tak dijangka oleh semua orang termasuk keluarga saya sendiri. sebab memang saje nak konon2 bagi suprise tapi sebenarnye saya ada hajat. Ya Allah, saya menemui ustazah saya dan meminta pendapat dan juga "scan" kate orang sebab staf saya di opis sebok soh saya berubat. Memang sebenarnye saya tak percaya dengan ilmu hitam dan sihir inih..

Dan tekejutnya, bila diberi air yang telah dibace dengan ayat al-quran, sejak petang semalam, perut saya kembali sakit dan skang rasa cam nak nangis. Saya mesej ustazah saya, tanya mengapa. Siyes sakit. Ustazah tak angkat telefon. Sedang mengajar budak ngaji mungkin, fikir saya dalam hati.  tak lama kemudian Ustazah telefon saya semula.  Dia cakap, teruskan dan amalkan surah Manzil seperti yang dipesan semalam. Tengahhari tadi saya keluar sekejap mencari Manzil dan Mathurat untuk diamalkan.

Ya Allah, skang memang saya rasa sakit itu. tersangat. dan saya harap ia tidak memudaratkan dalam perjalanan saya di dlam kapal terbang nanti. Amin..

Saya kecewa zaman skang masih ada orang mengamalkan ilmu hitam dan sihir. Astagfirullahalazim..dunia akhir zaman..

baek, saya nak naik flight dah. doakan saya kawan2..:(

No comments:

Post a Comment