CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 3, 2012

Saya belum kuat...~

Hari ketiga di tahun 2012, hari pertama bekerja di tahun 2012. Dua benda yang berbeza, dua situasi yang berbeza.  

Tajuk entri kali nih sedikit down. oh oh..Memang saya belum kuat. Mengapa? Sebab saya belum cukup kuat. Walaupun sudah masuk 2012, mengapa ya saya rasa masih sama. Tiada perbezaan. Hurm, mungkin keadaan kehidupan saya..
Saya mengalami pendarahan yang saya sendiri tidak tahu bermula dua hari sebelum Krismas. Pada masa itu, saya sedang sibuk menyiapkan assignment suami. Mungkin saya agak tertekan disitu. Hari ini sudah 8 hari bleeding tapi so far sekarang dah agak sedikit berbanding hari sebelumnya.  Ada sedikit kerisauan disitu. Oh, saya tamahu jumpe doctor. Sebab saya penakut..uuuh..

Lihat, memang saya tidak kuat. Dan belum cukup kuat. Bila orang mula bertanya, bila lagi, airmata dah bergenang. Betul kan saya tidak kuat..:( Pada saya, itu isu sensitif. Dan ia memang sensitif bagi saya. SANGAT okeh..Sebab situasi saya dan suami tidak mengizinkan. (banyak kali dah terangkan tapi tak mengapalah..) Saya penat nak explain. Terpulang kat orang mahu berfikir cara bagaimana. Tak perlu fikir hal mereka, yang penting saya dan suami bahagia..
Saya sayang suami saya, Mohd Asyrani bin Mhd Khalib..!


Hari ini saya bercadang nak pergi ke doktor sakit puan. Sebab dah tak tertanggung rasanya sakit yang saya alami sejak seminggu yang lepas. Uh, uh. Serius, saya tak kuat. :(  Apapun, doakan saya tiada apa2 okeh. Sebab macam2 cerita pula saya dengar dari kawan2. Err, ada la sedikit perasaan cuak. :) 


Apapun, saya harap saya KUAT dan bertambah KUAT, seKUAT tiger..roarrrr! 


No comments:

Post a Comment