CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 30, 2019

Rumah Manis Rumah : Langsir

Memang plan mak harini untuk part langsir saja. Cuma bukan diruang ini. Biasalah. Kita plan baek punya pun ending dia Tuhan yang tentu kan.

Mak saja test langsir bercorak itu dulu. Sebab nak basuh. Sekali tengok, memang la lawo. Dua kali tengok gonjeng je rupanya.

Mak ambik pula langsir sliding door mak yang dah basuh tadi, dan mak letak kat sini. Maka, beginilah hasilnya.

Panjang langsir itu 9'. Tempat gantung mak guna besi boleh laras kat DIY yang panjangnya boleh di adjust maksimum ke 110cm.

Pasang cangkuk macam biasa. Sebab besi ini agak kurus, cangkuk langsir itu ngam ngam saja terletak. Dan mula lah acara panjat memanjat. Masa ini mujur si diva dah tidur. Kalau tidak, dia sekali join mak nak pasang langsir. 

Buat ini nampak mudah tetapi agak mencabar ye tuan tuan puan puan. Sebabnya mak test tarik langsir tu namun akhirnya jatuh ke tanah jua.

Ini, adalah dalam percubaan ke empat baru elok tahan tak menyembah bumi. Cuma kita tengok la nanti sampai bila bertahan. Si diva ni boleh tahan juga curiosity dia tengok benda lain dari kebiasaan.

Apa pun, dari pintu masuk, takde la nampak sangat direct ke dapur. Boleh la cover segala benda macam ada atas peti ais mak tu.


Ini dari pandangan depan. 


Langsir bilik pun dah tukar. Jadi kita rehat la sambil cari idea best best kat Pinterest tu. 

Rumah kecil bahagianya besar. ❤️

#rumahmanisrumah #nadearamly #makbebel

No comments:

Post a Comment