CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 12, 2012

Dan akhirnya...

Amboih tajuk jemah skang, macam hape je kannn...~ Jojes gituww..

Okeh, tau ape yang akhirnya? Akhirnya siap blog Jemah khas untuk peminat peminat setia   kawan2 yang nak tengok felt keychain yg Jemah buat..haaaa..Facebook pon ade tapi Jemah rase kt blog senang lagi kot..Jemah tak online gune lappie so susah sedikit nak monitor page Nadea Creation tu dari hempom..

Akhirnya *diulang* saya dah ade blog..weeehaaa...Rerajin la jenguk blog saya hoccay. di alamat


nadeacreation.blogspot.com


ataupun buley klik


sini


ataupun


klik je kt tab atas blog jemah tu..yang tulis Nadea Creation tu..:)

Terima kasih kepada yang manyak membantu dalam pembikinan filem blog yang tak brapa jojes itu..terima kasih kawam2..muahh..lebiu..
.
.
.
.
.

Dan sekarang rasa cam nak pengsan dah..Uh Uh..~ Mari cekidaut blog basic yg telah saya boowat tadi..





Taraaaa...takdela hebak mane pong..tapi i loike putih..wiwit..suci gituwwwww...dan burung ituw melambangkan kebebasan untuk saya menjahit dengan corak ikut sukahati..hik3..



Diantara contoh entri dan sebelah kiri ada cara pembayaran dan cara nak tempah. Saya dah bukak untuk yang berada di Semenanjung..:) name keychain tu tak hengat..agagaga..~



Ada fibox untuk anda tinggalkan pesanan dengan saya...


Itu yang termampu setakat inih.  Mebi pasni ada penambahbaikkan..:) 

Keep on supporting me guys..! tenkiuuuu..<3 <3

No comments:

Post a Comment