CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 19, 2012

Sekuat tiger..

Huuu..penatnye penatnye..Kepala berat..Harini puasa. Ingatkan panas hingga ke petang rupanya dah hujan pepagi bute.ngahhaha..boleh gitueww??


Humangaih..rupenye dah sebulan wa keje nonstop sabtu ahad bagai. Hebat betol. Patotlah badan rasa lemah je. Tak cukup rehat rupenye.  Tadi tengah buat keje titibe kepala rasa sakit pula. huhuhuhu..Megren kah? Lame sudah tak kene. Oram cakap kalo megren ni kene kalo tensi. Tapi atas ape yang saye bace, ia berpunca daripada pemakanan, hormon serta cara hidup seseorang.


Pengambilan ubat-ubatan, keturunan, perubahan cuaca, bunyi bising, menonton tv atau memandang skrin computer terlalu lama, stress, tekanan emosi dan merokok juga merupakan punca-punca diserang migraine. 

Boleh bace lebih lanjut kat sini.. 


Kalau ekot yang pengambilan ubat-ubatan tu, mebi tak kot. Sebab saye tak makan ubat. Keturunan pula, idakla awok tahu.  Tapi mak selalu juge sakit kepala. Mungkin saket kepala sebab pening pikir anak-anak dia kot..ngahahha..:P bunyi bising mungkin lah. Tengok skrin lappie dan pc yang lain juga possible. Sebab kt opis saye ade dua pc, ditambah pula dengan lappie sendiri. uh.. Pastu dari balik keje sampai nk tido mesti mengadap laptop. Ha, tapi tekanan emosi mungkin betol.  Saya STRESS..ngahahha..


Harini puasa. dan dari pagi sampai opis je terus ngadap komputer dan skang sambung di lappie pulak. adohaiii..Mata dah pinar2..dan ngantok. Saya tak cukup tidow..uwaaa..~ Minggu ni nak rehat puas2. Felt saya pon lame tak usik..adess..Takpe..buat ape yang termampu. Tapi minggu ini sangat bizi. Ada mende penting hari jumaat ini yang perlu diselesaikan..*pinsan*


Oh ya. Mungkin saya suka memikirkan sesuatu perkara sampai sakit kepala? mebi jugak. Tapi bukanlah manusia jika kita tak gunakan otak kita dan akal yang diberikan. betul x? ngahha..otak dah letih dah. Dah merepek meraban dah nih. Nanti jumpa lagi ya...




Daaaa..~

No comments:

Post a Comment