CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 8, 2012

Semalam yang hilang..

Hamboih~ tajuk entri jemah dah macam novel..ekekek..bape hari dah tak sempat nak updet blog dek kerana tugasan yang menuntut untuk tidak menjengah blog2 glamer rerakan yang lain..

Harini hari Khamis. hari batik untuk semua penjawat awam.  Oh, harinih juga ada perhimpuan penjawat awam kat PICC, Putrajaya. Adeh. Lihat di tv sahaja lah..:p Sume dok depan tivi, tapi saya nak updet blog dulu..*tak sabar ye nak tahu hal gaji tuh..*

Semalam, huah. Dugaan beb. Macam2 hal. Sepantas kilat, bedesup kepala wa sakit. Uh Uh. Naseb baek dapat setel sume bfore balik. Drive dalam keadaan mengantuk, memang rase cm bawak atas angin. Alhamdulilah, sampai umah dengan selamat. Adoi, melayan si bulus pula. Dengan mata yang sangat kuyu. Tatahu, semalam, saya sangat2 ngantok dan pening. Dan akhirnya terlena selepas selesai solat Isya'. Hanyut dibuat mimpi. 

Pagi tadi, liat juga nak bangun. Padahal dah tido awal dah. Mengenang arinih kerja, tu yang gagah juga bangun. Uh Uh..sangat penat..dan mengantuk. Mental betol..dan hari ini, pakai batik kaler fefel..ekekeke..:p

Okaylah, tamo membebel pepanjang.

Tata..

Update terkini :: SBPA dimansuhkan. SSM ditambahbaik. Gred 1-54 dapat kenaikan 13%. Alhamdulilah. terjawab teka teki selama nih..tenkiu PM..:)

*bukan tak amik kisah tapi ikut arus sungai saje. follow the leader...:)


No comments:

Post a Comment