CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 14, 2012

Pelengkapku didunia..


Lagu ni actually sorang kawan yang soh dengar. dan setuju dengan dia. Lirik ni bawak maksud yang mendalam. Oh men..Hujan di dalam rumah..Apepon, cer dengar. Err, mahap. Video tak dapat di share disini sebab ade masalah sikit..adoiyai..selamat menghayati lirik ya kawan2...:)


Pelengkap Hidupku
Eren feat. Roni

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang

Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu
Teringat janji lamamu kepadaku

Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku

Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu


Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia
Bila kau pergi jauh ingatlah aku

Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia  

Kredit to Ekma..tenkiu sebab introduce lagu nih..

Notauluhati :: Rindu hubby!! :'(

4 comments:

  1. tq tq.. jangan sedih2.. kita semua saling melengkapi antara satu dgn lain yer puan tanah..kerna kita semua mengalami masalah yang sama.. ekma..

    ReplyDelete
  2. baek puan ekma..:) terima kasih daun keladi, ade lagu lagi boleh la share2 lagi..ngeee..:P

    ReplyDelete
  3. hahahaha sedia berkorban yer puan emy.. bukan semua boleh berada di posisi kita.. bangga kerna suami2 kita seorang wira.. ekma

    ReplyDelete
  4. saya bangga jadi isteri navy..SEDIA BERKORBAN..ngeheh..baek puan ekma..kata2mu semangat bagiku..ecececeh..cam novel pulak..

    ReplyDelete