CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 9, 2012

I nid my hubby..:-(

Masih belom dapat lelapkan mata..Titibe tringat kat suami num jauh disana..


Penah dulu stiap malam nangis rindu hubby.tapi life perlu diteruskan. Apa yang berlaku minggu lepas agak menyesakkan dada. Life macam xterurus..serius..


Makin hari makin rasa tertekan dan tak selesa dengan kehidupan. Makin kuat keinginan nak balik ke tempat asal. Tapi,apa je yg boleh ku buat. Saya xberdaya. Kadang2 nangis juga kenang nasib diri. Tak mcam orang lain. Tapi apepom,hidup misti diteruskan.


Semakin hilang rakan2 yg baek,semakin tertekan dengan khidupan seorang diri.sob sob sob..saya memerlukan suami disisi. Bukan masa tuk saya berjauhan tapi sebab kehendak perkhidmatan,saya rela..


Orang cakap kalo kite tengok bulan,org yg kite rindu pon akan tengok bulan jugak. Tade ape yg dpt sy buat. Cuma berdoa agar suami saya dilindungi olehNya. Saya perlukan dia. Saya tak kuat..:-(


Berharap agar hari2 yang bakal saya lalui makin berpihak kpada saya. Saya cuma perlu bertabah. Kan?


Nite semua..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment