CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 14, 2012

Makan bila stress..adeslah~

Baek. Jumaat saya start dengan bende yang agak membengangkan..denggggg denggg denggg!

Cam biasa, wa ilek2 je driving g koje. Melainkan dah lambat, meme la pecut bagai nak rak. Tapi tadi rase cam dah lambat. AS usual, memang pon wa duduk lane belah kanan. *ape barang dok lane kiri* Tengah dok pecut 100km/j kt lane dengan kelajuan yang menten, titibe pajero berplet num WHU *kalo tak silap* titibe masok lane wa. Tekejot beruk hakuuuuuu~

TAu tak, tak bagi signal. Nak kate bodoh, bawak kete pon besar. Pajero. Kalo ekotkan hati, nak je langgar..Kalao bawak lori lah kannn..sengal tak bertempat...!


Sampai opis cerita lain pulak..Memacam mende la. Paling rare la setakat ni, Encik SamSung saya hampir dicampak ke dinding. Wa memang hangin betol semalam. Kawan2 pon cakap apesal wallpost saya panjang gila. Yes, itu saya memang tengah meradang..!


Tapi Alhamdulilah, Encik Sam tak terbaling ke cermin kaca kat bilik opis tu. Sebab istighfar. *kuat betol setan ni kan..dasar setan..* Kalo tak berderai la henpon aku yang itulah sesatunye rete yang aku ade. Tu lah pakai sms, tu la pakai jawab n buat kol, tu la buat online, tu la buat modem. Adesla...


Tapi masok tengahari, wa cuba kua dari opis tuk tenangkan diri. So, saya dan kawan saya set la date. Kalo stress saya pegi makan. Ngeee..




Saya dan air barley lemon..*macam nak diet pulak .. ngahahha*

No comments:

Post a Comment