CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 12, 2012

Pelik = Lupa ingatan

Baek..ia membengangkan saya hoccay...

Sijil tu rupenye kat umah mak kt KL..uwaaaaa~

Satu hari suntok cam orang gile carik. Kat umah takde, hati kate kt opis. Bile smpai opis dah carik2, hati pulak cakap kt umah..Bile sampai umah pulak dah carik takde, hati pulak kata kt opis..cisss..

Semalam lagi actually dah tergerak hati nak telefon mak. Tanye sijil tu. Tapi yakin je hati cakap tak mungkin kt kL..Kalo semalam wa tepon mak soh post esok dah boley sampai dah. uwaaaaa~

Kat opis tadi siyes, tak de mood langsung memikio mane poie nyo sijil aku tu. Selalu ade je terselit kt fail sijil aku. Titibe tade pulak..Mane tak cam kuceng ilang anak. ngahahha..~

Balik keje tadi terus carik. Pastu bile tak jumpe, hampaaaa..Golek2 jap. Tak lama tu abah kol tanye pasal ic. Pastu nak cakap kt mak. Borak2 sume mak tanye pasal gegar tu, tade pulak rasa kt sini..

"Mak, kat umah mak ade nmpak tak sijil diploma akak mak?"

"ade kat umah ni ha.." wuishh.laju je mak aku jawab...

"ha?? ade kt umah??" aku tekejot beruk mat yea..

"Haah. ade. Semalam mak kemas2 tengok ade pulak sijil kat sini. "

"Eh..bile masa die ade kt kL?? dulu akak bawak datang sini..." aku lak tanye mak aku kan..biadap..ngahaha..

"tah. bukan ko tak bawak ke?" 

"eh, bawak arituh mak. Pastu bile pulak akak bawak balik sane tu. ades..peliknye.."

"nak mak fax kan tak?" mak offfer..

"takpelah mak. pakai transkrip je lah.." malas nak susahkan mak aku..


Ye, dan jawapannye ialah ia berada di RUMAH MAK saye...! adesssss..~Terjawab sudah persoalan..ciss..gram betol...time nak gune die ade kat kL pulak..huah...

Dan mak gelak je bile aku cakap aku nak masok Navy. huah..takpe mak. Darah askor ade dalam badan nih..Tengah takde komitmen. Join saje sume..muahahha..

Dan mak pon nak mematikan talian sebab die dh penat dengar anak die ni tak berenti bercakap kot..uwaa..mak masak ape ek..rindu lah masakan mak..adess~ 

Balik ni tanak masak..lalalala..

k, bai..


No comments:

Post a Comment