CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 10, 2012

Syair si ikan pari..~ lol..

Hari selasa kali ni memang tak best! uhhh..

Tembok kekuatan runtuh jua..~ sob sob sob..

U know, i need my hubby most. Sangat. 

Tapi ade juge sedih2 nak bengang2..

Bila....

.
.
.
.
.
.
.

Orang tak paham keadaan kita. Deng yuuuuuu~

Saya telus. Sampai terjerlus..

Kalau tak puas hati, meh datang jumpe. TAkde masalah..

Tapi...

.
.
.
.
.

Jangan buat sabar saya ilang. Buruk padahnya. 

Saya tak dapat info, saya tak respond. Tapi kalau saya dapat invitation, akan dipertimbangkan mengikut keadaan yang sesuai..

Saya bukan kejam..Tapi boleh jadi kejam kalau nak..

Nak buat baek, berpada2. Buat jahat, sekali cukupla..

Salah saya? baek. Semua saya pon..

Nampak jahat? saya lah..
tapi...

.
.
.
.
.

Pedulik ape aku..LIfe aku. Hidup aku. Duwet aku.. Lalalala~

Tak rasa sakit, perit, jerih, payah, segalanya takyah nak sembang..

Boley jalan~

Saya susah, sapa tolong? 

SAya sedih, sapa kat sisi?

Saya rindu hubby, sapa paham?

Mereka dan keluarga mereka..ahakss~

Dan apekah yang anda expect dari saya? ta payah. Life aku, sukahati aku..okeh?

DAh rasa kan? Rasa kan~ Tapi lagi best kalo rasa ape yang kurasa. Cukup garam, gula, pak aji, bla bla bla..~ :p Baru padan muka..

Sorang itu biasa. Bertiga itu luar biasa.. 

Nak balik lah..~

Malam ni ade game.

Badminton buat perut wa kempes. baru jojes...~

daaaa~
 


No comments:

Post a Comment