CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 16, 2012

Stalker dan yang sama waktu dengannya..

Pernah tak rasa dimana anda jatuh dalam lobang yang sangat dalam n dari bangunan yang sangat tinggi? Dan anda tak dapat nak mangun dan berjalan?

Well, you know. Tak semestinya kita sentiasa kuat kan. Lagi2 as a women. Bila kita rasa diri kita dah cukup kuat, hakikatnya, dalam sape je tahu kan..:)

Sebab??

Orang tak rasa apa yang kita rasa. dan alami. dan hadapi. dan tempuhi..

Orang cuma boleh cakap, sabar, kesian, dan tabahlah. Oh hati, kuatlah. Itulah yang sentiasa sy ucapkan bilamana saya mula jatuh dan tergelincir dari masalah yang bertimpa2..

Tiada maksud tersembunyi, tiada agenda tersendiri.  Saya kini rasa macam dah penat. Dengan keadaan sekeliling..Dengan situasi yang maha menghimpit kesabaran.

Ingatkan, rakan2 yang dipercayai saje dalam kalangan senarai di mukabuku. Tapi, yes, finally i found so many stalkers..

One of my senior says, "Selagi tak melanggar akta negara dan keselamatan, you can post or write anything. " 

and..

Yes..i agree~

Plus, if tak suke dengan apa yang saya post, just unfriend or remove me from your facebook..

Here, the problems..

When i posted about religious, there are some people yang sound, 'kalo ilmu tak cukup kat dada, tapayah nak post islamic sangat..'..

can you see?

Biarlah kita tak sehebat mana pon, yang penting ape yg kita post tu berkaitan dengan kebaikan. Mungkin 1 dalam 100 fren list kita akan mengambilnya sebagai iktibar dan panduan. Even, Islam pon menggalakkan umatnya untuk berbuat kebaikan dan berkongsi ilmu kebaikan yang ada. 

There, one more thing.

When i posted marah2 and pin point to someone or somebody, kene sound juge..

Well, i tak mention name. rite? so, nak terasa? apehal?

Okay. Lagi rare..

Bile post eberiting pasal life kita, tak kacau idop orang lain. Eh, orang lain pulak sakit kenapa? Did you in my life story? takde kan? so??

Antara ketiga2 jenis post diatas, which one is better?

Of course la saya pilih untuk cite hal life sendiri daripada cerita hal orang lain. Dan tak sume pulak saya cite kt dinding tu. But stalkers always..

Come one la beb. NO need to stalk everything semata2 nak jatuhkan saya..

Rimas tau. RIMAS!!

Bila you always talk and stalk my post and comment dan menceritakannya semula dengan i dengan bertujuan untuk memerli i? Ape, takde keje dah?

YOu know somethin?

Being accepted in my life cycle, in my chapter of life tu sepatotnye dah bersyukur. SEbab tak semua i accept as a friend okay.. Bersyukurlah!

Dan skang terasa macam nak hide everything dari orang2 yang i dah shortlisted kan..

i am pretty damn sick with your behavior!

Dan penat diperhatikan. My wall, my comment, is not for stalkers and sarcastic people like you..

Oh, and then, you can spread whateva you see in my wall la, camtu?

I am an open minded people okay..once it happened and i'm getting sick of it, memang say babai la to my dinding pesbuk. Last tengok wall i will be last two months. Itu yang kamu pilih kan?

Pernah ek, buat satu kenyataan dan oh yeah, ade satu kenyataan balas pula dari dinding orang yang perasan ditembak. eh eh. Did i mention your name ? 

And yes. I will do the next plan if the shortlisted name still tamo berubah..

Why not pegi jaga kain sendiri dari jaga kain orang kan?

Dia acamnih..
 Kalo hide, maknenye, SAYA PENAT TENGOK WALL KAMU YANG ASEK CITE HAL ORANG LAIN..

Kalo remove, maknanya, SAYA TANAK STRESS BACE WALL KAMU YANG AS IF KAMU SORANG JE TERBAEK ANTARA SEMUA..DAN SAYA TAKMO ADE STALKER DALAM SENARAI KAWAN2 YANG BAIK

Kalo unfriend, maknanya, SAYA TAMO TAHU HAL KAMU DAN KAMU PON TAK PERLU TAHU HAL SAYA LAGI. *dalam facebook je*

kalo block, maknanya, SAYA MEMANG TANAK TENGOK KAMU LAGI. EVEN NAMA KAMU..

Kalo add semula dan saya belum respond, maknanya, SAYA SERIK DAN MASIH BERFIKIR.  Boleh nak memaafkan tapi susah nak melupakan..

Okeh..tade kaitan ngan sesape pon entri nih. Cuma ikhlas dari hati nurani..

Lagi tade kaitan dengan geng2 UPNW. sebab kamu sume sangat baek! time kaseh..

dan..

babai...~

 

No comments:

Post a Comment