CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 15, 2012

Pepel time at Putrajaya~

Miting semalam (Rabu) terpaksa dipostpon ke harinih (Khamis) atas beberapa sebab yang tak dapat dielakkan...

Maka dengan itu, travelling day ai pon berubah..
hoyehh..
selamat coti aku...
tih tih tih...~

Mitingnya pagi..
bos aku pi sendirik dari hotel beliau  naik teksi..
ai pula gerak dari umah...

uh..
tensi..
aku sesat sekejap before jumpa jalan kebenaran..
ngahahhaha..

naseb kete somi plet Penang..
ngahhahaha...

gerak dari umah dalam kul 7 camtu..
just amik jalan yang lalu Sg. besi then aku naek MEX..
senang sikit..
direct je ke Putrajaya...

tapi...

aku ni dah biasa bawak laju...
plus kete hubby dah modified nih, meme sedap la tekan kan..
tapi masalahnye..
aku ni ketakutan sikit..
manyak nau speed trap la...
ape la..

AES tu pulak aku tatahu dia ada katne...
jadi terpaksa bawak berhati hati...
aiyaa..
ngantok.....!!!

sampai je, ngam2 sampai dengan bos...
so kami dok melawat beberapa rakan di bahagian lain dulu sebelum masok miting...
tih tih tih..

Pehtu dah janji jugop dengan stokis HKCC Putrajaya nak jumpa beliau...
aku nak amik stok kopi..
dah abes dah..
pehtu senang aku hangkot sekali nek flight ahad nih...
merengeh2 sudah kastemer stok kupi dah abih..

dalam kul 12 lebih sikit, miting abih....
bos aku nak tompang aku..
tak de hal..
tapi aku cakap nak jumpa kawan sat...

kami set date kat Alamanda...
jenuih nak carik..
aku ni bukan biasa sangat area sini...

last2 lepaih tawaf putrajaya ni beberapa kali, jumpa lah Alamanda tu...
ngahahahhaah~

perut lapa mintak diisi..
memula kak Ummi berat ati nak ekot skali, pehtu aku pujuk2, mau gak beliau..
ngahahahhahah...

peh makan, kami pon berpisah..
tih tih tih..
rock betol kakak stokis nih..
first time wo jumpa dia...



Bila dia bukak spek, dia napak lagi muda dari aku..
cisssss!!!!

siap nak nyuruk blakang aku..
ala alaaa..
tak kisah..
yang penting tema kami pada hari ini ialah pepel..
pepel itu menawan...
hohohoo~

Pehtu balik anto bos kat KL..
humangaih..
stress betol drive kt KL..
serabottttttt!!

siyes aku dah penat dulu keje kt KL tiga tawon..
dok Kuching heaven je..
aku tak tahu camane orang2 keje kat KL ni tahan hehari mengadap jem camni, berejam2 dalam kete..
aiyaaaa~

drive jejauh aku tak kisah, tapi bila pasal jem dan lame2 dlm kete tak bergerak, memang aku stresss....
memang tak la aku nak mintak transfer balik kL kannnnnnnnnnnn....
pi negeri yang cool dan rilekssss...

keje dah sekian, nak mengadap jem pulak..
memang tak la....

balik pula dah janji dengan Cik Hasni tu..
men bdminton..
sampai umah dalam kul 5 tepat..
cecepat siap dan pegi men badminton pulak....

letih tapi tah, bersukan itu penting tuk kesihatannnnnn~

malam tu, aku flat awal...
penat...
sehari suntuk...
ngahahahha...

tu pon lepas aku minom HKCC..
buat tuk mak skali...


 Satu tuk mak, satu tuk saya...
hoho~

Tido dalam senyum..
sebab stok kopi dah ade..
hoyehhhhh!

2 comments: