CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 21, 2012

Maaf doyan, kita bukan lagi sahabat~

Anyway, semalam ada sedikit majlis perpisahan yang dibuat untuk pengarah kami..
Start dalam kul 8.30 pagi camtu..
dan dan tu juga perut aku buat hal...

DAn aku rasa nak pitams...
uhhh~

pehtu soh staf aku bawak henpon aku dulu dan cop tempat sebab aku kene ke bilik kecik dahulu..
perut siyes tak selesa..
tatahu ngape pagi tu prob pulak...
Pehtu, aku cecepat larik g bilik miting...

dok tak sampai 5 minit, aku dah start rasa sangat tak selesa balik...
Pehtu aku kua balik...
Lepas semua dah ok, aku masok balik..
panjang amanat beliau..
huhuhu..
sangat menghargainya...




Sedih weh masa dia berucap..
aku buat2 tak dengar..
ngeh3..
nanti sedih..
tapi beliau cakap takde pape yang perlu ditangiskan..
:)


Ha..ni pulak gambo kami nak amik makanan..sempattt kan...ngahahha~


Ni rakan sejenayah..
asek nak begambo je..
ngehehehehe..

Majlis berakhir dalam pukul 10 pagi camtu...


Pehtu, tengahhari tu pulak ada karnival makan doyan pree kat dalam kawasan opis persekutuan nih..
dan jabatan yang ada dalam ni dijemput hadir..
hahahahha..

tak padan dengan sakit perut nye tu kannnnn..
tapi masa tu pening, sakit perut, aku tolak tepi..
napak doyan menggila..
err, actually aku bukan peminat tegar doyan pon..
tapi seronok dapat rebut2 doyan..
ngeh3..



heheheh..
bergambo dengan doyan...
leh jadi duta doyan tak? muehehehhe...



Gila kan tengok doyan nih..
Aku ni tak pandai pilih doyan ..
so tunggu orang bukak dan aku ngap saje..tih tih tih..
*sila lihat orang berbaju biru..mau jugak kan napok camera..ngahahahah~

Pehtu, beliau yang berbaju ungu ni telah mengkidnap dua biji doyan dan masokkannya ke dalam kereta aku yang park tak jauh dari tempat memakan doyan ini..



DAn mengakibatkan satu kereta aku berbau doyan...

Balik keje, aku rasa bawak kete macam orang mabok..
kepala denyut2..
mungkin akibat bantai doyan berlebihan...

Sampai umah, aku terpaksa letak doyan ni kat lua umah...
sebab malam tu aku flat akibat doyan!!!
dan ade muntah sikit..

dan pagi tadi bila bangun, aku diskaber yang aku takleh bau doyan dah...!!
dengggg..~

bukan pintu nak start kete panas enjin, bau doyan menusuk idong..
dan aku terus muntah..

hebat kan penangan doyan...!!

maaf doyan, aku bukan sahabat mu lagi...

*sape aku nak sedekah doyan dua biji ni eh..
huuuuu~

nota : doyan ini dikidnap apabila melihat orang lain juga mengambil bawak naek opis. so bukan ai saje yang kidnap ia. ngahahah..dan doyan ini dikidnap bertujuan untuk membuat doyan krepe...

"puan buat la doyan krepe ek..."
aku hanya mampu kelip kelip mata...

dan aku skang masih pening-pening lalat sebab pegi mane2 aku rsa semua bau doyan..

oh doyannn..
i hate yuuuuuu~

no more doyan, no more doyan crepe.oso tempuyak.huaaaaaaaa~

*tu pon ade kawan offer kat kampung dia doyan terbaekkkkk!

oh, kalo nak lihat aku muntah dan pengsan, silalah bagi...

TIDAK MAHUUUUUUU~

No comments:

Post a Comment