CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 28, 2012

Majlis Perpisahan Kakitangan 2012. Pinknyeeee~

SAtu majlis perpisahan kakitangan Bahagian Kad Pengenalan telah diadakan di HOtel Penview, Kuching.
Dan semua kakitangan dijemput hadir untuk meraikan majlis inih.
*macam berita pulak...
tema santai...

Memandangkan unit aku sorang pon tak dapat pegi, maka dengan ini secara otomatiknya aku sebagai ketua unit kene la pegi...
Gila ko tak pegi..
Event2 macam ni, sekali sekala kene join.
support rakan-rakan sikit..

Actually aku ada hal.
tapi ketepikan..
untuk meraikan majlis itu...
lagipon, kawan-kawan ai juga...

Aku sampai agak lewat sikit.
magrib dulu.
takde masalah pon sebab magrib sini awal.
kul6.27 dah masok dah kalo area Samarahan.
So, aku sampai sana dalam kul7.35 camtu..
dekat jugakla dengan rumah.
dannnnnn...

SEmua nak color blocking kannnnnn!
kasot bedminton dah kaler kuneng..
kali ni dah macam lebah pula..
lebah pink..
hahahahah~

Picture credit to Chyko...

Ada macam Najwa Latip tak?
mueheheheh~
Penampilan pertama haku fully in pink..
ohh tidakkkkk!
camane boleh terjebak nih???

Mix and match saje..
sebab dinner santai kan..
Dan kasot itu pula belom dirasmi walopon setelah sebulan dibeli..
dan baru dapat pakai..
oh~

ahak..
ni acara red carpet..
macam retis pulak..
hahahahhahah~


Aturcara majlis yang aku tangkap curik di meja..
hohoho~

Rupanya buah epal ni adelah untuk acara makan buah epal..
patotla depa pesan jangan makan lagi...
kalo tau, awal2 dah makan separuh..
no itu pula ialah no bertuah..
dan macam biasa, aku mane penah bertuah..
cis..
melainkan kalo depa buat semua dapat adiah..
ha, baru aku dapat jugak..
tapi idak la namanya cabutan bertuah ye dak..
ngahahahha~


Meja haku..
ni lah ahlinya...
bising saje..
ngahahah~






Sedikit sadis ye masa nih..
pengarah kami berucap..
tuk selamat tinggai..
oh..
tak sukaaaa sedihhhh...

Picture credit to Chyko..
Sampai nak terbaring dok snap pikces kasot ai nih~
mueheheheh~


Kredit : Chyko

Ini lah photographer tu, Chyko..
MOtif?
Sebab skirt i ngan sluar dia same color..
hoho~
*gembira muka aku kan. padahal majlis perpisahan..
oh tidakkkk..
ngahahahahah~


Photo Credit : Chyko

Bergamba kenang-kenangan bersama kakitangan...
sila carik saya dimana...

beeeeeee~

No comments:

Post a Comment