CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 21, 2012

Happy New Year dan semoga sukses ditempat baru bos..:)

SEbenarnye semalam projek mendeco unit dengan hiasan krismas..
tapi siap dah..
yang ni cuma tambah-tambah je ape yang patot kat pokok cinonet tu..

memandangkan setiap kali ada perayaan, kitorang misti deco ekot perayaan..
dan majoriti staf aku beragama kristian...
jadi, mereka yang pakar mendeco deco nye..

aku??
mengarah je..
NI yang dok tangkap gamba ni aku lah..
tak mampu nak tolong..
pening lagi dan angol kata orang sarawak..
heheheheh..



Sampai duduk kat bawah bersila..
ngahahahahha..~
*ini gambo curik2...



NI ha gelagat anak buah aku..
siap menonggeng nonggeng lagi konon nak buat salji jadi real..
ngehhahahah~

dan..

taraaaa....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




DAh siap dah ruangan krismas kami..
hohohohoh~

Pehtu aku ada jemputan pulak majlis perpisahan bos aku..
merangkap ketua bahagian...
beliau bertukar ke bahagian lain...

memandangkan aku punye unit bawah bahagian ini, jadi kene la pegi...
tambahan pula, bos aku ni baek...



Beliau sedang berucap...
eksaited betol bagi ucapan..
ngahahhaah..
lelagi time dapat adiah tu..
tih tih tih...
*tiada gamba disnap semasa hadiah diterima....



dan saya dan bos saya...
gila muka pucat kan...
tu sebab masih pening dan muntah dan cirit birit...

terima kasih bos walaopon jadi bos kami 6 bulan..
semoga sukses ditempat baru...

dan happy new year tuk kawan2 yang beragama Kristian..
:)

Okeh, nak pulang..
ada makan-makan unit kami pula di steambot...

next entri insya Allah ai updet okeh..
babaiiiii~

2 comments: