CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 1, 2012

Jumaat yang gumbira..hoho~

Balik keje, aku pi shoot umah auntie Jun...
Anak dia, Nadia, nikah...
*nama same pulak..ngeheheh..
Masa aku sampai depa dah selamat pon nikah..
tapi aku pi je..
Mereka ni dah macam pemili aku dah kat sini...
Maklomlah, perantau kan..
ngahahahha..

OKeh, macam tanak cakap manyak..
Lihat la gambo2 yang sempat disnap..

 
 Ni pelamin nikah mereka..
tema pink putih..
somei je...


 Ni lak bunga kat atas katil..
Masa ni aku pi tengok penantin bersiap tuk acara belulut iaitu kalo kat semenanjung kita panggil malam berinai...
*gambo bunga pon nak tangkap..

eh, misti..
tu munga idop okehhhh...~


 Ni pulak mak n bapak penantin..
tu Auntie Jun saya..
masih cun kann..
heheheheh..

Masa ni depa tengah makan..
aku ade kat sebelah suami beliau tangkap gambo..
makan juga...
lapo ujan2..
*ade datang umah penantin terus makan..ngahahahah..


 Nadia a.k.a Dedek sedang dimekap...
Napok tak kat cermin tu..
aku le tu..
ngahhahha..~


 Sila abaikan gamba aku yang macam gemuk tu..
bukan okeh..
itu baju ai mengembang...
Ni aku bergambo dengan pengantin...

Ni pulak actually kawan penantin..
dari KL..
Memula budak ni ingat aku orang Sarawak..
sebab aku memang cakap sarawak ngan auntie2 aku..
ngehehehe..

Pehtu kantoi bila Dedek gtau aku orang KL jugak..
ngahahahah..
tak kisah la..
tapi minah ni havoc jugak..

gambo ni ditangkap masa kitorang tengah tengok rehearsal untuk kenduri kawen Nadia besoknye...
tapi aku terpaksa mintak diri awal..
sebab nak balik..

Nak singgah kat dewan badminton jugak sebab nak jumpa geng2 badminton..
Lame tak turun...
Pehtu kejap je aku singgah kat sana..
sebab nak kejar tengok Maharaja Lawak Mega...
gila macam setan aku drive..
ngahahahh..

Jauhhh umah ai tau..
muehehheehh~ 

Ha, itulah sedikit sebanyak cite di hari jumaat...
Letih..
tapi puas...
gembira...

sebab dikelilingi orang yang baik2 dan masih ingat aku..

bila aku datang kat dewan tu, semua tegur.
tanye ngape lama tak turun..
sobs..
sirius, rindu nak beraksi semula dalam court...

raket belom string..
kasot dah macam mintak baru..
badan dah berat..
nak dapat balik level macam dulu, alahai..
kene selalu turun training la pehni..
baek..
akan mendapatkan badan seperti dahulu..
perlu fit semula sebab badan sudah semakin berat dan mengah kalo naik tangga..
kurus pon tak sihat tau..

okeh, babai!

xoxo

4 comments: