CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 22, 2012

Kunengnya kasot mu !!

Actually, kasot badminton kesayangan wa yang kaler merah tu dah berusia hampir 3 tawon..
Dan semalam ia membuatkan ku hampir tersungkur dek kerana dah mula menunjukkan keuzuran yang nyata..
Oh kasotku yang bertuah dan berjasa…

Pehtu masa tengah men badminton semalam, napok kotak kasot bawah kusi yang kitorang duduk.
Aku pon gatai mulut tanye sapa punya..
PEhtu kawan aku balas, dia cakap dia punya..
Tak bawak kasot,so terpaksa beli..
Aku tanye berapa..
Katenya murah je..
Aku pon teruja dengan kasot tersebut…

Lalu berkata,

“jom pi beli sat..” (tipu je. Mane de cakap kedah.hahhaha)

Alah, kedai kat luar je tuh, yang juai ayor ngan tempat book court tu…
Aku actually minat ngan satu yang itam kuneng tu, FLEET tu..
Perghhhhh!
Tapi sebab gaji masok pon esok hari, so, terpaksa membatalkan niat membeli kasot yang jojes ituw..

Cisss!

Maka aku pon memilih kasot ini sebagai teman pemakai dan melenjan di kala training setiap Senin ngan Jemat..hoho~






Pehtu ape lagi, kene bahan laaaa ngan geng2 badminton..

“kasot baru, shuttle pon tah pegi mana…”

Macam2 la derang ngusik..
Ngahhahaa..
Aku sengih je..

Cis…
Baru berani menegur aku pabila kak Ati takde ye..
Ngeheheheheh~
Tapi, malam itu, raket sungguh mengecewakan daku..
Yes, kamu dua kene hantaq pi string..
Sudah loose…
Hancus smash haku…
*verangans raket pula..Lining oh Lining…

No comments:

Post a Comment