CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 15, 2012

Karoks with besties~

Memandangkan beliau ni yang first sekali roger aku bila aku touched down KL je, so aku memenuhi permintaan beliau..
beliau ialah salah seorang sahabat baek aku masa skolah dulu...

DAn.....

Beliau membawak aku ke tempat nih....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Siyes....
Mati-matik aku ingat festival city tu macam festival makanan..
yang manyak gerai2 kan....

dan upanyaaa..
best gilaaa pegi sinih...

macam2 ada..
memang taste aku begini kalo pi shopping complexx...
macam macam adaaaaaa...

dan aku pon cam biasa..
kat directory pon sebok nak bergambo..
ngahhahahaha~
 


Tujuan utama kengkawan aku kalo aku balik ialah mereka akan membawak aku pegi karok..
hahahahaha...
itu adelah aktiviti utama a.k.a wajib bersama rakan2 retis...
tih tih tih...

dan...
ini ialah pilihan yang ada...


Superstar wehhhhh!!
memang superb!
Ape yang diberitahu, branch Superstar ni ade kat Wangsa Walk juga...
aku penah pegi kat sana juga..
suatu ketika dulu...


Pilihan lagu yang baru dan segar...
MOtif tangkap gambo nih?
saje nak tunjuk skrin touch skrin dia yang jojes...
hahhahahahahah~

Rate tuk karok kat sini amat berpatutan...
seriuss...
ada macam2 pakej...

Bilik ada tiga kategori..
Small : 1-4 pax
Medium : 5-6 pax
Big : 7-16 pax
 
dan juga beberapa pakej..
iaitu 

Pakej A : Room only
Pakej B : Room + 2 Drinks
Pakej C : Room + 2 Drinks + Snacks
Pakej D : Friends & Family Package

rate dia jugak ikut hari...
kalo Isnin hingga Khamis pukul 11 pagi hingga 7 mlm, lain ratenye...
Kalau Isnin hingga Khamis pukul 7 mlm hingga 2 pagi dan sabtu ahad serta public holiday pon lain ratenye...

jadi kalau nak tau lebih lanjut, sila layari

www. superstar.com.my

atau email enquiry@superstar.com.my

juga boleh kol 03-4131 7733

bukan ape,...
so far lagu semua update..
tempat ekslusif...
sound sangat best...
semua staff bagus2...
sangat2 helpful..:)


menyanyi sempat pula bergambo kan...
mulut terngangaaaaa..
agagagagagaga~

Memula poyos gila...
sejam la konon..
memasing dah pegang mic, lupa daratan..
tambah lagi sejam..
kui2...

Pehtu, lapa...
Pi terjah Little Wok..






Ni lah bespren aku yang dulu gado sat pehtu baik balik..
kakakakakakak~
normal la kan..
gegado tu biasa...
aku kan kaki gado...

kawan dari skolah beb..
sampai skang, persahabatan itu kekal..
bukan senang nak tangkap gambo mamat nih..
kih3...
ekslusif kat blog jojes ai je...

ni pulak aku dan makanan aku...
ah...
orang bising aku asek tangkap gambo dengan makanan..
dan juga buat peace...
mahap, itu trademark saya...
nak buat camane kan...

anyway, thanks kengkawan terima ai seadanyaaa...
sobsss...

lepas makan teruih balik..
maklonglah....
semua nye retis..
bz la ..
pack schedule...
muahhaahha...

anyway, thanks beb!!
happy gila dapat gossip2 dan jumpa kengkawan wlopon balik sekejap je...
dan malam pon akan jumpa lagi sorang lagi besties...

siapakah?

tunggu entri seterusnya....!

zasss~

No comments:

Post a Comment