CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 15, 2012

Masa untuk gelak kuat2.ngahahahhaah~

Lepas dok melalak kat karoke, shoot balik umah...
sebab petang tu nak pi men badminton pulak...

mengada..
kat Kuching pon men badminton, balik pon sebok jugak nak main...
tu namanye dah minat, memang tak heran dah penat ke letih...

malam tu pulak, ade date ngan si Erin..
sorang lagi kawan baek aku yang siang tadi tak dapat nak join..
sebab keje..
tih tih tih..
*berjaya buat beliau jeles sebab pi karoks tadi...

kitorang ni memang kaki karoksss..
so jeles jeles tu biasalah..
ngahahahhaah~

so, masa yang dijanjikan pon tiba...
haku hangkot kawan baik aku jugak, Cik Hasni tuk menghavockan lagi keadaan...
hahahahahahh~

 Aku sampai lambat sikit..
dalam 5 minit camtu..
minah tu dah sampai awal...
dia direct dari opis terus datang ke tempat yang dijanjikan...
tih tih tih..

Baru jumpa je dah kecoh...
dia dah siap order kerang bakar..
cissss!

dan aku pon mengorder ABC..
tingin pulaaaaaaaa~

Taraaaaaa~


Kitorang ni..
kalo dah berjumpa..
memang tak ingat kiri kanan..
gelak kuat kuat..
cakap terkuat kuat..
ngahhahahaha...
 maklonglah...
lamo tak jumpaa..

pehtu memang perangai kitorang macam nih...
pasan jugak meja sebelah2 menoleh noleh..
alahai..
tak kisah lah...
owner kedai tak marah pon..
tih tih tih...


Ni lah Erin...
Kitorang dari kecik kenal..
dari tadika...
sampai memasing dah keje and aku pon dah kawen..
kami tetap kawan...

Walaupun kekadang lost contact, tapi sebab ade pesbuk, semua tu tak mustahil...
kan kan kan..

Dia dah berpunya okeh..
tabley kaco.
ngahahahah~

Ni pulak bespren aku lagi sorang...
masih single..
sape bekenan sila bitau aku..
tih tih tih...

dia ni pon kawan baek aku..
pi skolah sesama..
nek moto antik bapak aku tu..
honda cup...
tih tih tih...

kitorang penah kene kejar dengan orang gila..
penah kene lopak air balik sekolah...
kami membesar bersama sama...
siyes...
gelak, nangeh, semua sesama...
kalo balik sini, misti haku hangkot dia pi mana2..
unless dia ada hal...

dia masih single ya..
diulang..
masih single..
aku je yang dah kawen..
tih tih tih...


Ha..ni lah Erin...
ngade pose begini..
tih tih tih...

Dia cakap,

"ko post la kat pesbuk..bagi Afiq jeles..."
ngahahahha...

Afiq, sila jangan jeles...
Erin yang suruh okehhhh!
ngahahhaahh!

kitorang lepak tak lama pon..
sebab pukul 10 aku kene gerak nak amik adik aku balik tuisyen...

tak kisah la sekejap pon..
yang penting dah jumpa kan..

thanks kawan2..
seronot betol!!!


No comments:

Post a Comment