CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 16, 2012

Terbang pulang~

skang berada di LCCT..
tunggu nak boarding..
flight shud be 730p.m..
tapi delay pula..

naseb soploh minit...
takde la lambat sangat nak sampai umah kang...

oh...
serabot sungguh disini..

sempat pi makan sat kat MarryBrown...
makan bubur je..
kenyang lagi kat umah makan memacam...
dengan ketam goreng berempah mak masak...
ngan sambal kerang...
ngan doyan krip adik aku buat...
uhhh...
gemuk aku balik umah....

pehni tanak naek AA dah..
plis..
kasik saya MAS..

huaaaahhhh...

esok keje..malasnyeeee..

okeh..
sikit je..
 belon aku dah sampai..

entri pendek dalam sejarah..

babai~

doakan saya selamat sampai meow2...

meoowwwwwwwwwwwwwwwwww~

xoxo
NR

2 comments:

  1. tak best ke naik AA emy? hehe selamat pulang kuching yer..

    ReplyDelete
  2. len kali nek bot la plak. hahaha
    *done folowing u*

    ReplyDelete