CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 14, 2012

Balik kampung a.k.a keje..ngeh3..~


Sape tak seronok dapat balik kampung kannnnnn..
Kebetulan aku kene attend miting kat hq…
So amik kesempatan tuk balik cuti sekali lah..
Jumpa pemili ..
Wohohoh..
Heaven…!!!

Pemili aku pon eksaited aku nak balik..(kottt)
Hahhha..
Hari yang sepatotnya pegi tu kira trabeling day lah kan..
Tapi aku datang je opis buat keje and amik barang tuk bawak pi miting tu.

Sampai je epot, bos aku dah tunggu dah..
Aku lambat sebab dari rumah.
Jem sikit sebab orang balik keje kannn..
Dan kami nek air asia..
Huuu..bukan nak demand lebih, tapi aku serabot sikit kalo nek AA nih..
Banyak nau pantang larangnye..
Tapi aku tengok ade je bawak luggage melebihi saiz naek atas belon..
Ah, maleh la nak pikir..

Belon kitorang lambat sikit sampai..
Bertolak dari Kuching dalam 8.15 malam camtu..
Shud be kul 8 tapi tak kisah pon..
Tapi bos aku la.
Sebab dia nak kene cek-in hotel kan..
Aku abah aku amik kat epot..
Balik umahhh…hoyehhhhh!!!

Dalam flight, kami dapat makan nih..
*sempat snap tu..ngahahhaha..



Semua nak merah..
Sudu merah..
The merah..
Kacang pon bungkusan merah..
Takpe, merah itu menawan..
Auwww..
Hahahhaha..

Landed je, aku sampaikan barang yang orang kirim dari Kuching tu.
Pehtu setelkan hal bos aku amik teksi bagai then aku balik ngan abah..
Ondaway balik tu memacam cite ngan abah.
Abah and adik amik aku..
Mak kat umah..
Tak ekot…

Pehtu balik tu singgah amik kete hubby kat family in law..
Sebab nanti tak tekejar2 sangat nak pi..
Actually miting esoknye dipostpon ke hari berikutnya ..
Atas beberapa sebab.
Aih..maka dengan ini hari travelling pon bertukar lah..
Hoyehh.cuti dapat dikensellaaah..hahahha..

Lepas amik kete, aku pon sampai umah..
Dalam kul 12 jugak la camtu.
Sempat tadi jumpa mak mertua ..
Abah pi kejut mama dah tido..
Hehehehe..

Seronot tau ade pemili dua..
Siyes…
Tapi tak seronok kalo semua takde..
Hahaha
Memasing ada hal..
Aku pon tak jumpa adik beradik aku yang lagi dua orang tu..
Sorang kat shah alam sorang kt UKM tu.
Tunggu weekend baru depa balik..

Tak kisahlahhhh…
Yang penting, esok dah ade orang book..
Hahahaha..
Jumpa besties..
Walupon singkat, tapi kene jumpa..
Lame gila tak jumpa..
Lagipon aku kan dok obersea…hahhahah..

Okeh..
Tunggu entri seterusnya esok..
Zasss~

No comments:

Post a Comment