CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 7, 2011

Hari Raya Aidiladha 2011

Hari Raya Aidiladha ataupun dikenali juga sebagai Hari Raya Qurban pada tahun ini jatuh pada hari Ahad, 6 November 2011 . Seluruh umat muslimin dan muslimat menyambutnya dengan penuh meriah. Pada tahun ini, berbeza sedikit dengan tahun-tahun sebelumnya. Sebab? Saya dapat beraya dengan suami tercinta dan kami sekeluarga (keluarga sebelah mertua) telah mengorbankan seekor lembu sempena hari raya pada kali ini. :) Ade rezeki sikit orang cakap. :)  

So, mari kita lihat apa yang berlaku pada hari raya kali inih. *saya sedikit teruja okeh.. err, plus takot bile melihat lembu yang bakal dikorbankan itu*


Lembu yang bakal dikorbankan.



Okeh, saya tengok dari jauh saje..sebab saya takot tengok darah.huuu.. 



Itu dia hasben saya sedang melapah lembu korban..hehehhe..gambar tangkap curik...




Mereka sedang melapah lembu korban..




Suasana~ :)



Sesi melapah..



Hampir siap...:)




Sesi memotong tulang temulang..




Menyempat




Itu hasben saya dan juga bapak mertua saya..~ :)


Nota kaki : Salam Aidiladha kawan2..:)

No comments:

Post a Comment