CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 20, 2013

Cokodok bawang & ikan bilih + sambal buatan senirik..

dah setel menjahit sehari suntuk, lapa pulak!!

lalu aku kedapor dan membuat ten tenennnnnnnn...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraaaaa...


ni ade sesetangah orang panggil jejemput..
*kak pura bagi idea tadi..ngahaha..makaseh kak!

tapi aku panggil cekodok...

dari pagi aku bekpes je..
pehtu tak makan sampai la petang..

tu yang pi dapoq tu..
buat ckodok simple je single2 nih..
cokodok bawang + ikan bilis...
sambal tu aku masak dengan bawang putih yang ditumbuk hancur dan letak sos cili sikit..
dan gula..
bukan sos cili tuang dari botol okeh..
masak hoccayy..
ngahahaha...

dan sepinggan itu aku abehkan sorang..
hahahah..

kuat makan aku skang nih...
dasat kannnn???

okeh..

line dah kene bar...
mati kutuu.
ni aku online pakai celcom prepaid amik sehari punya...
aku mane leh takde internet...
pensaann...
ngahahahah...

okeh...
jumpa lagi di lain entri..

babai~

*napaknye peplum aku mendapat sambutan..huhuhu..

xoxo

4 comments: