CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 26, 2013

Marshable : Social Networking baru yang osemmmm..~

Okeh..
kali ni nak share satu mende best...

aku jumpa lepas bace entri Diari Jejaka Hangat..
tih tih tih..

pehtu gatal mencuba..

dan ternyata..
ia best!!

lebih kurang macam pesbuk...


tengok..
memula je ade gambo kLCC..
dan aku diberitahu ini adalah hasil anak Malaysia senirik...
waw..
itu menerujakan...!

nak tau ade ape lagi...?


ececeh..
nak interprame kaber photo kannn...
sila lihat kotak merah itu..memacam wehhhh...
seronot...

dan..





haaaa...
napok ayat belog tu?
best kan..
best kan..
selain dari tu, kita boleh design senirik background tau..
macam belog jugak...
dan ade template..
nanti korang godek kat kat bahagian edit profile..
aku pon tak abeh godek lagi..
just nak bagi gambaran kasar je kat korang..


hoho!
boleh tengok movie n tivi online..
encik founder tu bagi..
hihihii~


So far aku belom dapat godek sepenuhnya..
tapi pendapat aku, aku sukaaaa ini ..
tih tih tih~

part update belog tu, aku still nak guna blog nih..
sayang..
mungkin nanti akan try transper entri2 ke sana..
bila dah ramai dan luas pengaruhnya..
hihihih..

okeh..
kalo ade info or pendapat, sila kemukakan di komen..
mekaseh..

sape ade akaun tu sila add kita keh...

take care..
sekian perkongsian ilmu pada hari ini...

hihihii..

xoxo
Nadea Ramly

4 comments: