CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 11, 2013

Sabar lagi...

Harini je banyak perkara buat haku hangin…

Dari pagi sampai la ke skang nih..
Tapi pagi tadi memang tak tertahan2 la temper aku kan…

ALMOST 2 JAM DALAM KERETA SEBAB NAK PEGI KEJE!
Hangin betol…
Hilang kejojesan aku..
Ngahahhaha~

Udahla ade taklimat..
Grrrrr!

Esok baru nak rehat..
Ade cluster pulak..
Wajib pulak..
Huahhh~

Ni cuaca pon kejap ujan, kejap berenti..
Mood pon dah terswing swing macam cuaca jugak..
Cuma badan aku ni aku berharap sangat2..
Jangan le flat lagi..
Cukup la ari selasa arituh…
Aihs!
Dugaan…

Kebelakangan ni aku pon asek nak mengamok je..
Macam2 sangat kot fikir..
Mungkin jugak dah rasa fedap..
Bila dah takde hati langsung nak duduk sini lagi..
Dok pikir pemili..
Somi..

Orang boleh je mencemik..
Alah..
Baru sikit dugaan…

Ko tatahu ko dendiam.
Kalo setakat kene tinggai dua hari dah merengek kat laki soh balik, takpayah nak cakap banyak.
Pi men jejauh..

Ni kira awal 2013 pon macam tak memihak sangat kat aku..
Tapi tu lahhh..
Layan saje…

Ape yang terbaik, hadap dengan tenang..
Arghhhh!


Sabar ye mak n mama..
Tau kamurang nak saya balik..
Saya juga sedang menunggu keputusan..
Biarkan lah orang len bahagia dulu..
Masa kami akan sampai jugak..
Tapi tulah..tatahu bilanya…
Dan biasalah..
Orang akan cakap..

SABAR!

Ceh…
Aku pon boleh cakap…

Okeh, nak sambung kerja..
Babai!

Nak men badminton…
STRESS!

nadea ramly
xoxo

No comments:

Post a Comment