CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 5, 2013

Yay! Raket baru..dan kasot baru..lagi...erk!

Pabila raket menjadi isu dalam setiap permainan..
maka kasut juga turut dipersalahkan..
ngahahhaa..~

ah!
pedulik..

maka...
pada hari ini..
tanggal 4 Januari 2013, hari jumaat..
 kasut Apacs kaler kuneng...
sepasang stoken kaler biru..
sebatang raket telah menjadi milikku....
ngahahaha!

hajat hati nak pegi string raket je..
raket kesayangan dah tak beraksi seperti biasa..
so dengan ini terpaksa menukar talinya kepada yang lebih kuat..
satu lagi raket aku ade kt bapak angkat aku..
dia tolong pegi stringkan..

niat tu memang nak carik kasot..
padahal arituh baru je beli kasot baruuu...
tapi ia tak menepati prestasi..

lepas dah tengok kasot, aku pi la kat bahagian raket..
adeh..
nak carik 3rd raket buat spare..
dan maka dengan ini aku terembat raket satu..
aiyaaaaa...
tapi murah je...
sebab tu just untuk kalo tali yang main raket putus..

arituh kat kl dah buat satu raket abah putus tali..
ngahhaha..
woot woot..

aku pon dok tuka grip sekali..
pakai yang kain bulu2 punya..
sebab takleh pakai grip biasa..
sebab peluh ditangan aku tahap gaban punye peluh...

wat masa skang ade gambo ni je...
raket aku tinggal kat kedai tu..
sat g nak pi men badminton, aku singgah sat kat Badminton World tu..:)





Si kuneng sedia untuk beraksi..hoho~

No comments:

Post a Comment