CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 20, 2013

Peplum ku dah siap!! hoho~

 Alhamdulilahhhhh...
setel jait dua peplummmmm...

saket penggang aku..
adoiii..

ingat tak entri semalam...?
yang ade sedikit masalah tu?
haaa..
dibawah ini ialah hasilnyaaaa...
taraaaaaa..


tapi belom kelim hat bawah ngan tangan tu...
Pehtu bila mood dah start, mula la abes kain sume aku potong...

dan gambar dibawah adelah peplum yang harini disiapkann..
hohoho~

kain ini berbeza sikit dari yang atas tu..
sebab yang bawah tu kilat lagi dan tak stretchable..

tapiiiiiiiii...



Ada  masalah sikit..
Kepala aku boley masok...
tangan pulak takleh masok...!

urghhhhh!!

no wonder la depa buat peplum macam dari jenis kain yang 'memberi'..

skang aku takleh berfikir dah..
esok nak kene rujuk dengan sifu...
misti dia ade idea...

sebab dia tu tak penah cakap tak de jalan penyelesaian...

kak pahhhh!
 tolong saya pikir....

saya tak tau nak buat camane nih..
dah cukup jojes dah nih...

uhh..

tensiionnnn....

*hubby cakap bagi oja saje bila aku cakap orang kuruih sikit dari aku boleh masok dengan jayanya...

dan titiba aku rasa aku dah gemuk...
ngahahahhaha..

nak pi buat cokodook laa..
lapaaaaa...
dengan kuah cili sekali..
jum pi dapoq...

daaaaa...

xoxo

5 comments:

  1. wehh pandai ko jahit. lawa tu.. jimat duit la cani. huhuhhh

    ReplyDelete
  2. hahahha..saje testing testingg...huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Gud3x.. susah sgt mintak posting.. wat home biznes je.. dh nampak jalan dah ni..

    ReplyDelete
  4. tu la sis..last choice tu. hubby pon macam melompat kegembiraan je bila kate nak benti keje..ngahahah..

    ReplyDelete
  5. cantekk..

    bestnya pandai jahit...kami nak jahit baju kurung pun tak pandai

    ReplyDelete