CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 13, 2013

Kluster JPN 2013..

Sesi kluster bersama Pengarah JPN Sarawak selesai dengan jayanya..:)

Alhamdulilah..
Amanat pon berjaya disampaikan..

 Bertempat di Tingkat 17, Bangunan Sultan Iskandar, Simpang Tiga Kuching Sarawak, 12 Januari 2013, semua warga dan kakitangan JPN Sarawak berkumpul bermula jam 2 petang..

kebetulan arini bukan turn aku keje..
so pagi tadi aku dapat bangun lewat sikit...
gerak dari umah pukul 1.30 petang..
kalo ekotkan start kul 3 ekot jadual..

disebabkan aku tak makan pape lagi dan aku pon lapa sangat, lepas sesiap aku teruih menujuk ke Mekdi epot...
aih, ngape la takde drive thru...huuuu..
parking kete dan menuju ke mekdi..
order ciken spaisi mek delaks..
peberet haku tuuuh...
sesambil tu dok wasap staf aku dah sampai ke belom..
soh depa amik blazer n name tag aku kat dalam bilik..
sebab aku malas nak nek opis semula..
 aku soh depa tunggu kat bawah..
pehtu aku dah sampai teruih naik ke tingkat 17...

dah register bagai, masok la dewan..
tunggu ketibaan big bos..
:)

 Majlis dimulakan dengan nyanyian lagu Negaraku, Ibu Pertiwiku (lagu negeri Sarawak..dan aku hapal okeh..ngahahha), lagu JPN dan lagu Perkhidmatan Awam dan seterusnya bacaan doa oleh En. Suhaili..
Kendian, baca ikrar..

Pastu bermula lah amanat yang ingin disampaikan oleh YBhg. Datu PPN...


Sesi perkongsian pengalaman dari idola 5s juga turut diselitkan disamping sedikit taklimat tentang cara temuduga oleh En. Hj. Zakaria.
SEsi komitmen kakitangan dari pelbagai gred turut diadakan.






 Dan acara kemuncak ialah pelancaran visi, misi, dasar kualiti dan slogan JPN yang baru.

acara penutup pula dibuat dengan acara penyerahan kad hari lahir dan sedikit cenderamata bagi kakitangan yang menyambut kelahiran pada bulan Januari.

Majlis berakhir pada pukul 6 petang...

tangkap gambo sat...





Okeh..
dengan berpeplum itu menunjukkan badan aku sedikit berisi..
huuuu~
comei dak?
ngahahahha~
 Sekarang aku dah kat umah..
sakit kepala pulak titibe..
Kluster tadi wajib bagi semua kakitangan..
so aku takleh nak skip pegi..
last year tak dapat pegi..
sebab aku sakit..
so this year alhamdulilah, dapat join dan pegi..

apepon, 2013 baru bermula..
kuatkan hati, tabahkan jiwa...
banyak lagi nak tempuh tuk kerjaya nih..
semoga bertabah...

take care all..
sekian...

nadea ramly
xoxo

No comments:

Post a Comment