CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 19, 2012

Kisah parking kereta..part 1..

Hah..Tapayah la nak wordless Wednesday sangat. Dendeng pesbuk aku tu penuh dengan word dan emosi. Eh eh..apesal nih kannn..sentap mak nyahhhh…

Arini aku macam tak sengaja nak jadi ijo..Permulaan onyomat geset go dari umah dah cun dah. TApi apabila sampai di opis, haaa, darah aku dah naik dah.

ADE ORANG AMIK PARKING AKU!!

Marah ni marah nih. Parking tu tuk staf jabatan saye saje okeh. Bukan tuk jabatan anda yang konon2nye terpelajar tu. Cis. Nak dekat je, amik parking orang. Dalam hati bebulu ya amat. Brapa kali dah buat pangai ye kete tu. Aku dah siasat, pemandunya seorang wanita agak berumur. Aku penah ekot die dedekat dari belakang dan dengan selambe kodoknye dia memarking ketenye di tempat parking aku…Aku Cuma memerhatikannya dari dalam kereta. *aim dulu beb..baru bertindak*

Ingatkan sampai situ je. Arini ade lagi. Eiiii..siyes rasa nak pancitkan tayar dia, buat graffiti sikit kat kete dia. Kan..parking la kat tempat sendiri. Sukati je amik tempat orang..grrrr..

Dan aku dah telepon pihak yang bertanggungjawab pasal hal nih. Tepon je. Kang kalo aku pi jumpa mau gak bergadoh kat situ..eh eh..

So, dengan pasaan marah yang ayu, aku pon naek le opis. Buat keje cam biasa. Hati mula nak ceria dan tiba2, ceng ceng ceng…dapat kol dari JKM Johor. Mengatakan belum menerima surat yang aku ingat dah anta. Carik punya carik, masih tersadai atas meja staff aku. Perghhh..Darah tu aku rasa dah paras mane tah. Aku amik n aku mintak mereka hantar harini jugak. ASAP!..dan aku jugak terpaksa kol balik Puan JKM tu tuk mintak maaf. Haih..dah le dia nak datang jumpa aku tuk bincang nanti. Aisehhh..

Bebetol mencabar minda dan akal la. Ngahahha..tapi takpelah. Coret coret kehidupan saya di hari rabu yang orang asek cakap wordless je tuh. Aku mane ade wordless. Hahahah..

Okeh..sambung buat kerja..

Babai~

No comments:

Post a Comment