CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 14, 2012

Mood hindustan malam nih..joget joget..




Selama aku pasang estro ni, pirst time aku tengok channel Zee 108. Siyess nih..

sebab tetibe kat info masa dok search2 cite best tu, kua cite Bichooo..hoho~ Okeh..to be honest, aku tak penah tengok cite dia tapi aku tau lagu2 dia dalam tu. Pastu joget2..
Dulu masa skolah, hebak oi cite industan nih..kawan aku pulak jual cd. aku pulak pembeli setia. Memang aku pelanggan tetap dia lah.*skang tak jual dah*

Kalo cd lagu tu pon aku ade. tapi leh kate cd industan aku manyak jugaklah. Bab menghapal lirik, google weh. sanggup pegi cc a.k.a cybercafe sebab nak carik lirik. Kat kelas kalo pree, hapal. Sume sebab kawan aku lah..Ni baru namenye pengaruh rakan sebaya.

Dulu sape takde buku lagu. semua lirik ade. Masa zaman aku dulu, bebudak sebaya kitorang dok potong kertas gambo artis tampal kat buku. Tulis lirik kat dalam buku latihan. Ha..tak macam budak skang. Nak tab aje, ipad. ceh..Disebabkan minat terhadap lagu industan, aku pon menjadi hafal lirik nye dan juga sedikit tarian2 lagu industan. hahahaha..exercise..hoho..

Masa zaman aku tu, yang aku ingat, cite Dil To Pagal Hai. yang menari pakai baju koyak2 putih tu.hahaha..masa tu Shah Rukh Khan top wooo..glamer..ngan Karisma Kapoor. Pastu cite ape tajuk dia. tapi hero tetap sama. Pastu aku diperkenalkan dengan cite Duplicate. 

Ha, dan kendian, aku terminat dekat Twinkle Khanna dlm cite Baadshah. wowow..tengok cite tu manyak kali wooo..lagu dia sume hapal. pastu mula kenal Anil Kapoor dlm cite Hamara Dil Aapke Pas Hai. sedih woo cite tu. 

sebelum tu kenal Saif Ali Khan tu dari cite Hum Sath Sath Hain. 

ABCDEFGHI JKLMN OPQRSTUVWX YZ.. I love you..

Ingat tak lagu tu atas bas. ?? seronok..cite tu best. betemakan keluarga. :) Kenal Hritik Roshan dari cite Kaho Na Pyar Hai. cite tersdai kat pulau tu..hahaha..

Cite Salman Khan tak berapa ingat sebab tak minat sangat kat dia. Tapi paling ingat cite Dilwale Dulhanie Le Jayenge..ngan Karisma Kapoor. Lagu Chori Chori Sapne Meh ata e koi..*joget joget* hoiiii, peberet wo lagu tu...

Ha..lagi satu..Kenal Aamir Khan dalam citer Mann. wowow..nangeh wehh..siyes..sedih gila. 

Khusya aur gam seheti hei..
Phirbi ye cupe reheti hei..
Aftab kisi ne na jana..
Zindagi kya keheti hey..

Perghh..meleleh wa cakap luuuuuuu~

Ade lagi wa layan. contohnya Mohabbatien, Dhadkan (minat Mahima Chowdry dalam cite ni sebab dia cantik sangaattttt), Don, yang paling last aku layan ialah My Name Is Khan. 

Skang macam kurang sikit layan sebab tak manyak pilem industan yang aku minat nak tengok. Sume pasal cinta. Sebab aku suke layan yang more to pasal family, siasat2. tamo nangeh2 dah. Stress aku kang..hahaha..

Okeh..meh layan sat salah satu lagu joget2 peberet wa..

zassss...


babaiiii~ :)

No comments:

Post a Comment